  • Data: 2012-01-15 09:17:04
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Rewelacyjne porównanie. Wsadzę Cię do samochodu, który stacyjkę ma pod
    > siedzeniem, wchodzi sie do niego przez bagażnik, a otwieranie klapy ma w
    > lusterku, a jak Ci się nie spodoba, to potem powiem że jesteś dupą, a
    > nie kierowcą.
    Ja Ci napisałem że rozumiem co masz na myśli, Ty mi że nie. Reszta grupy
    wie o co Ci chodzi? PRzecież klawiaturę odblokujesz, zadzwonisz smsa
    wyślesz - co chcesz wiecej? - tak myśli 90% tej grupy. A że sposób
    wykonania tegoż jest inny od oczekiwań? Ja to akurat rozumiem.

    Na tej grupie 2 razy w tygodniu padają pytania typu jaki telefon albo
    który z tych 3 będzie lepszy. wszystkich odsyłamy na gsmarena.com

    o Twoim aparacie napisano:
    3 megapixel enhanced fixed focus camera with LED flash
    co po polsku znaczy: kamera wymontowana ze starych webcamów, obraz ostry
    od metra w nieskończoność i niekoniecznie równomiernie na całej
    powierzchni.

    i druga uwaga:
    Disappointing camera features and performance
    Kamerka robi tak beznadziejne zdjęcia że nawet kompletna lama będzie
    niezadowolona ze zdjęć wnuczki z dmuchanym kołem ratunkowym.

    ToMasz