  • Data: 2012-01-15 13:34:37
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 19:03:09 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):
    > Niestety kształt paletki do ping-ponga kiepsko leży w dłoni (a nie mam
    > łap jak bochny, wprost przeciwnie) i słabo używa się klawiszy, pierwszy
    > minus.

    Hm, w miare klasyczny ksztalt, nie wiem skad te zarzuty.

    > Przy wyciągniu SIMa wierzchnia
    > warstwa została pięknie podrapana pazurem Freddiego Cruegera, dziękuje
    > Ci Nokio. Co było złego w rozwiązaniu mocowania z klapką? To już trzy
    > minusy.

    Za drogie, za duze, za ciezkie ? Minus, ale nie oni jedni taki problem
    maja.

    > Wertuję instrukcję (to pierwszy telefon gdzie skorzystałem z tej
    > książki! obsługa nie do końca intuicyjna) znajduję coś o żywym świetle,

    Gwoli scislosci - najpierw czytac, potem narzekac :-)

    > na co to komu? Oczywiście szybko deaktywuje tę idiotyczną funkcję.

    Nie napisali po co ?

    > Chcę
    > wysłać smsa, trochę to inaczej wygląda niż w starych Nokiach, pisanie
    > niewygodne, no i pojawiły się buźki niczym z gadu-gadu (a to niby
    > telefon dla biznesu), których oczywiście nie można wyłączyć!

    Pokolenie buziek doroslo do biznesu :-)

    > Programy nie ustawiają się na liście alfabetycznie, tylko wg kolejności
    > wgrywania, co powoduje kolejny bałagan.

    Mam C6 - kolejnosc mozna recznie przestawic, to jest lepiej niz
    alfabetycnie :-)

    > Nie można przewijać odtwarzanej muzyki czy filmu!!!!

    A probowales przycisnac i trzymac odpowiedni przycisk ?

    > Kabel do ładowania podłączany z boku, dzięki czemu ciężko jest coś
    > zrobić z telefonem podczas karmienie prądem. Znów porażka!

    Ja mam w c6 z dolu, i co z tego - z jednej strony zasilanie, z drugiej
    sluchawki, tez zle.

    > Dołączony kabelek USB to chyba długość członka tego impotenta, który
    > zaprojektował ten telefon! Bez wtyczek to coś liczy sobie 12cm, może jak
    > ktoś ma laptopa na biurku to bez problemu podłączy, ale do stacjonarnego
    > bez przedłużacza się nie obejdzie.

    To telefon biznesowy, biznesmen ma laptopa :-)

    Fakt, krotki .. ale czesto wystarcza :-)

    > Na koniec okazuje się, że zdjęcie simlocka z tej słuchawki jest
    > cholernie drogie i nawet nie użyje póki co tego szajsu jako modemu do
    > Aero2.

    To telefon biznesowy, biznesmen umie liczyc przed zakupem :-)

    J.