    From: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Date: Sat, 14 Jan 2012 21:21:51 +0100

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jesn0o$3h$1@inews.gazeta.pl...

    > Zgadza się, w maju minie 3 lata od daty premiery. To w zasadzie
    > staroć.

    Tak, przecież piszę, że to nie jest nowość w sprzedaży, tylko nowość dla
    mnie.
    A z drugiej strony patrząc, skoro coś jest tyle lat obecne na rynku to
    znaczy, że się niby sprawdza, tu tak nie jest i jakoś nie powstała E53.

    > Telefon na rynku od blisko 3 lat a ty nawet nie raczyłeś sprawdzić jak
    > wygląda ? czy pasuje ci do reki ? jednocześnie wydaje ci się idealny
    > dla ciebie ;-)

    Niestety w sklepach z reguły stoją martwe atrapy i nie można potestować
    w akcji, co innego mieć prawdziwy aparat w ręce, a co innego macać
    obudowę na kablu w sklepie.

    > Do tej pory nie miałeś smartfona, to chyba oczywiste że jest nieco
    > bardziej skomplikowany ;-)

    Nie wiedziałem że smartfon musi być sprytniejszy od użytkownika. Radzę
    sobię z urządzeniami technicznymi, chodziło mi o brak intuicyjności i w
    niektórych przypadkach bez instrukcji się nie obejdzie, bo dana funkcja
    jest gdzieś idiotycznie zaszyta, albo dziwnie nazwana.

    > Tego też nie sprawdziłeś przed zakupem ?

    Tego że simlock jest drogi? Akurat używam sieci na którą jest blokada,
    więc nie szukałem wcześniej informacji o tym.
    Potem mnie to dobiło, gdy wziałem pod uwagę używania telefonu jako
    modemu 3G z innymi kartami.