    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Date: Sat, 30 Nov 2013 15:24:20 +0100

    "ToMasz" napisał:

    > Z tego co wiem, wielu ludzi którzy mają taryfy no limit,
    > nie jest wstanie wygadać tych minut.

    Hmm, wielu... czyli są też tacy co wygadują? I co wtedy? ;->

    > Dalej o ile wiem, to za 19zł w pleju można mieć ok 300minut
    > na połączenia i play i stacjonarne gratis. w większości przypadków
    > wystarczy. Sądze ze reszta też ma takie oferty

    Nie wiem, jak reszta, ale w Play te najtańsze oferty No Limit to straszliwa
    ściema.
    Chciałem dla żony wziąć na przedłużenie Play dla Firm Unlimited (plus
    pakiet do innych sieci plus internet), ale połowica zwróciła mi uwagę, że
    nie ma w tym abonamencie SMS/MMS, nawet wewnątrzsieciowych. W taryfach
    prywatnych jest podobnie. Pojawiają sie dopiero w wyższych taryfach, ale to
    już sporo powyżej (psychologicznej jak dla mnie) grtanicy 50 zł. Mnie to
    zwisa, bo za wszystkie trzy SMS-y, jakie wysyłam w miesiącu, jestem w stanie
    zapłacić ekstra, ale niektórzy już się niemal oduczyli rozmawiać przez
    telefon, tylko smyrają ciągle tymi paluchami po klawiaturze. Tak, wiem, 10
    zł. za pakiet nielimitowanych SMS/MMS to niedrogo, ale jak się wszystko
    zsumuje (abonament, internet, minuty do obcych i te nieszczęsne SMS-y) to
    wychodzi znacznie więcej, niż nasze obecne All Inclusive 45, które - jak dla
    nas - jest praktycznie No Limit. Ta oczywista oczywistość wprawia w niejaką
    konsternację wydzwaniających co jakiś czas "konsultantów", usiłujących
    naciągnąć mnie na przedłużenie tego i owego ;->

    JoteR