  • Data: 2013-11-30 17:53:41
    Temat: Re: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Nov 2013 05:54:53 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    <a...@m...www.pl> wrote:

    >http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte
    >
    >doładowanie 50zł + 100 zł (+10zł promocyjne)
    >wystarcza na 143 dni (w 186 dniowym okresie ważności wychodzących)
    >nielimitowane gadanie na komórki)
    >przez pół roku jest ok. 130 dni roboczych
    >
    >150zł dzielone na 6 to wychodzi koszt 25 zł miesięcznie
    >
    >dla mało gadających oferta jest atrakcyjna,
    >50zł doładowanie, -18zł aktywacja 3krotna oferty do komórkowych (po 62 dni)
    >i w 186 okresie ważności dowolne 33 dni wybieramy na nielimitowane
    >komórkowe gadanie na tel komórkowe
    >
    >oferta "do wszystkich"?
> [...]

    Nie wiem czy nie lepiej wychodzi play mini max, zakładając że będzie
    się ładowało gdy jest dobra promocja na doładowania a od jakiegoś
    czasu raz w miesiącu albo dwa jest na pewno. Ostatnio za doładowanie
    51zł dostawało się 100% na konto promocyjne. Konto promocyjne wlicza
    się do osiągnięcia no limit jeśli chodzi o rozmowy i smsy więc źle nie
    jest.
    Nie chce mi się tego teraz przeliczać.