  • Data: 2013-11-30 21:44:19
    Temat: Re: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaa, pani Kasia miała 200 minut w abonamencie za 19zł i po zakupieniu
    > abonamentu no limit z 29zł okazało się, że wygaduje mniej niż niż
    > wcześniej.
    > Tak, oferta no limit spowodowała zmniejszenie liczby minut wygadanych
    > w abonamencie, ponieważ teraz można gadać ile się chce.
    nie do końca. Zjadała 3 hamburgery dziennie, i mówiła ze dałaby radę
    nawet 10, ale są za drogie. Dobra wróżka dała jej talon na hamburgery za
    darmo, i po kilku przeżarciach, okazało się, (np po pół roku) że właśnie
    3, może 4 sztuki, to tyle ile organizm jest w stanie przyjąć. łapiesz?

    promocja, (jako oferta) to takie coś za co zapłacisz tylko 50% ceny. Ale
    bez promocji nawet za darmo byś "tego" nie chciał. Zgadzasz się z
    dowcipem? Tak się też stało z "nolimits". Ja to sprawdziłem na własnej
    skórze parę lat temu, jak orange sprzedawało pakiecik 1000 minut.
    Gadając ze wszystkimi o wszystkim co się dało ( w wolnym czasie - dla
    czepialskich) nie docierałem do 300 minut, a płaciłem za pakiet 1000minut.
    Teraz no limits daje dużo, ale jak widać nie wszystko. tanio? moim
    zdaniem nie. Czy warto? Jak zarabiasz telefonem, jak nie masz życia i
    paplasz non stop do słuchawki - tak. ale jak widzisz droższe niż 29zł
    oferty trzymają się dobrze.
    ToMasz