  • Data: 2013-11-30 19:02:27
    Temat: Re: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-30 17:28, JoteR pisze:

    > Ja tego nie neguję. Więcej - kilkakrotnie tu pisałem, że akurat oferty i
    > regulaminy Play są chyba najbardziej przejrzyte wśród ofert innych
    > operatorów, kablowych nie wyłączając. Po prostu dla mnie obecność
    > SMS/MMS w abonamencie była oczywistą oczywistością i wytknięcie tego
    > braku w aktualnych taryfach było dla mnie przykrym zaskoczeniem.

    Wojna o no limit zaowocowała różnymi dziwacznymi rozwiązaniami.
    Play się dostosował i to całkiem sensownie - tak naprawdę to
    zdecydowanie lepiej niż konkurencja. Zresztą wcześniej też
    w zależności od oferty jasno przedstawiał co jest w abonamencie,
    a co poza. SMS poza sieć - norma.

    > Usprawiedliwionym tylko w niewielkim stopniu faktem, że praktycznie z
    > nich nie korzystam.

    Ja korzystam i np. dorzuciłem sobie za parę zyli sms do wszystkich.
    Żonka w wyższym abo ma to w abonamencie. Nie widzimy potrzeby
    migracji do ofert no limit dla gimbusów.