  • Data: 2004-02-26 00:51:53
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:
    <ciach>
    > Zbudowała, a nie dostała.
    > Bierut z Gomułką nie sprowadzili do Polski Krzyżaków by ci budowali
    > infrastrukturę TP.
    > A Bill Gates nie podarował routerów, DSLAMów, modemów...

    wlasnie w tym problem zewieksza czesc dostala a dopiero POTEM !!!
    rozbudowywala
    Cala zecz w tej calej dyskusji polega na tym ze TP dostala taki niesamowity
    start ze naprawde chocby konkurencja sie dwoila i troila (i miala
    nieograniczone fundusze) to i tak troche czasu by potrwalo zanim wielkoscia
    i sila moglaby konkurowac z monopolista.

    Pamietasz takie pojecie jak "prace spoleczne" ? moze osobiscie nie machales
    lopata i nie kopales dolkow aby wprowadzic "telefonizacje" ale wielu to
    robilo a potem co sie biedacy nakopali TP dostala na tacy
    rany, ja tez chce taki prezent ! niech mi ktos da ladny szkielet a "ostatnia
    mile" to sobie juz sam zrobie ...

    EOT
    --
    Adam Paluch <a...@b...net>