  • Data: 2004-02-26 04:09:20
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "Yacho" <yacho@100tka_NO_SPAM_.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości
    news:s9qzq5olc5ya$.dlg@vahanara.pl...

    > Wyjaśnij, gdzie widzisz nieuczciwość?
    > Mam w domu dwa kabelki (TP i kablówki UPC) a za drzwiami trzeci od Netii.
    Niestety tylko ty jestes w tak uprzzywilejowanej sytuacji - inni nie zawsze
    tak maja bo gdy chcieli dzierzawic od tpsa ostatnia mile ci sciagneli kase i
    zalozyli tlumiki.....

    > Internet (stały dostęp) mam tylko i wyłącznie z końcówki Telekomunikacji.
    > Za oknem ok. kilometra dalej, anteny Crowleya, po drugiej stronie ulicy w
    > trzech wieżowcach sieć osiedlową którą założyła firma, która dostała od
    > spółdzielni wyłączność na "dostawę internetu" na moim osiedlu.
    >
    > Trzy konkurencyjne kable pod drzwiami, błogosławieństwo Pani Prezes na
    > osiedlówkę (której firmie nie opłaca się zakładać) a za oknem sygnał
    > Crowleya.
    > Internetu (niby) ci u mnie dostatek... ;-)
    Gdyby tak bylo u wiekszospci polakow nie istnialby problem

    > I teraz ktoś powinien się wziąść za TP?
    > Od razu odciąć administracyjną decyzją Neo? Tak, by konkurencja do końca
    > 2010 roku może wreszcie zdecydowała się na zaoferowanie stałego łącza?

    Kiedy zostanie uwolniona ostatnia mila w preciagu 2 lat tepsa stanie sie
    najdrozszym operatorem...

    > Taki Compromis działa uczciwie: musi być was co najmniej dziesięciu
    > chętnych w jednym bloku, byśmy was podpięli do "pół megabita na całe
    > osiedle" za jedyne 80 zł/m-c od łebka.

    A tak podpinaja cie na 34 mbps do drugiej polski polludniowej na cala polske
    polnocna...
    Widzisz analogie ?

    > Przez nieuczciwość Tepsy Compromis musi od każdego aboneneta kasować po
    > kilkaset złotych i kłaść kable w korytkach, access pointy kupować. Toż to
    > skandal!
    > Powinni kable dostać za darmo i - mając zagwarantowaną wyłączność w
    > spółdzielni - tylko kasować co miesiąc abonament.
    >

    > Oczywiście TP działa nieuczciwie i instaluje Neo nawet jeżeli w bloku jest
    > zainteresowana tylko jedna osoba.
    hymmm w okresie pilotarzowym neo nawet jak bylo 20 osob to nie zakladali...

    > P.s.
    > Najbardziej uczciwie stawia sprawę Chello i Netia: nie, bo nie! :-)
    Chello ma swoja oferte poniekad porownywalna z tpsa,,,
    jesli netia bedzie miec dostep do tylu klientow co tpsa zaserwuje ci neo
    conajmniej 10% taniej...
    niestety zawsze konkurencyjna tpsa odmawia dzierzawy linii ktore zostaly
    polozone za pieniadze podatnikow ...

    Poniewaz wydajesz sie nie rozumiec zdan pojedynczych rozwinietych zaczniemy
    od podstaw :
    Czy zdajes sobie sprawe ze mamy rok 2004 czasy PRL minely kilka ladnych lat
    temu ?

    > --
    >
    > Janusz - Vahanara
    > Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,
    > a czy słońce wzejdzie, to już nie moja broszka...

    o regule 4 linii na podpis widac tez nei slyszales....

    --
    100tka.net Admin
    -=Yacho=-