  • Data: 2004-02-26 00:39:08
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "Yacho" <yacho@100tka_NO_SPAM_.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości
    news:37gexdi4p92u.dlg@vahanara.pl...

    > TP ma prawo ubić nawet do 1 b/s ruch *do TPNET* za który jej nie
    zapłacono.
    > Chcesz dostarczać towar do tego jedynego i największego internetowego
    > hipermarketu w Polsce? Musisz się dołożyć do kosztów jego utrzymania.
    > Zapłacić za druk gazetek reklamowych, wykupić miejsce na półkach, pokryć
    > koszty promocji, uczestniczyć w rocznicach działalności sklepu, itd.
    > Ale to dostawcom i tak się opłaca, bo do tego hipermarketu ludzie walą
    > całymi rodzinami.

    Zapominasz tylko o jednym - jeszcze kilka lat temu cala infrastruktura TPSA
    byla infrastruktura PANSTWOWA -
    UFUNDOWANA PRZEZ OBYWATELI - i teraz nastepuje paradoks - tepsa kaze placic
    PANSTWOWYM operatorom
    (tak to nazwjmy) za dostep do PANSTWOWEJ infrastruktury - nie mow tu tylko
    jak pilnie tepsa to konserwowala i wymieniala
    na nowe bo o ile jest do wymiany w kabelkach miedzianych ? - a to ze
    wymienila kilka central to zgoda ale jesli odcinek na trasie (powiedzmy)

    Klient miasto1---centrala1----centrala2----centrala x---- klient_miasto2?

    zbudowany jest z czesci panstwowych oraz urzadzen tepsowych to jakim prawem
    tepsa traktuje caly odcinek jak swoj ? :)
    Gdzie tu logika ? tepsa stosuje praktyki monopolistyczne i to jest jasne - w
    zalozeniu gdyby kazdy budowal takie lany jak tpsa to internet nie mialby
    sensu .
    Tepsa systematycznie buduje internetowe getto - w historii wiele pomyslow
    gett bylo i cale szczescie niewiele przetwalo
    - mam nadzieje ze i tym razem tak bedzie ;)

    --
    100tka.net Admin
    -=Yacho=-

    PS. z reguly u tych ktorym w gettcie zylo sie dobrze wystepowal brak
    odczywania potrzeb wyzszych i zrozumienia
    dla wyzszych idei oraz brak myslania przyszlosciowego....
    Moze tio ciut mocne slowa ale pasuja do sytuacji jak ulal....