  • Data: 2004-02-26 01:24:45
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-26 01:51,Użytkownik Adam Paluch napisał:

    > Pamietasz takie pojecie jak "prace spoleczne" ? moze osobiscie nie machales
    > lopata i nie kopales dolkow aby wprowadzic "telefonizacje" ale wielu to
    > robilo a potem co sie biedacy nakopali TP dostala na tacy
    > rany, ja tez chce taki prezent ! niech mi ktos da ladny szkielet a "ostatnia
    > mile" to sobie juz sam zrobie ...

    Troche pomieszales chyba. Prac spolecznych ja akurat nie pamietam ( moze
    nie slyszalem), ale czy napewno juz wtedy kladziono swiatlowody, ktorymi
    teraz mozemy przesylac z przepustowosciami nGb/s ? ;)

    FT kupil TP tak jak ktos tu juz zauwazyl razem z kanalizacja techniczna.
    Teraz sprzedawca chce odebrac czesc majatku nabywcy i przekazac go
    innym. A moze to nowy wlasciciel powinen sie podzielic?
    Sprzedawca reprezentowal bardzo liczna grupe 'udzialowcow'. Zyskiem ze
    sprzedazy 'podzielil' sie z nimi, po latach jednak wszyscy poszli po
    rozum do glowy i chcieliby kilka punktow z tamtej umowy wykreslic.

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |