  • Data: 2004-02-25 21:19:59
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to Bartlomiej Korupczynski posłał(a) w świat wiadomość
    <X...@2...17.34.34>

    > Bo sieci komorkowe budowaly sie za wlasne pieniadze a nie jak TPSA
    > ktora byla na garnuszku panstwowym? Bo TPSA jest tym samym na *duzo*
    > lepszej pozycji niz inni operatorzy ktorzy musza sie budowac od zera?
    W sieciach komórkowych też jest sporo "państwowego".
    Udziałowcami są firmy, które dawniej były państwowe, a po sprywatyzowaniu
    są udziałowcami sieci komórkowych.
    Tak się już historia nasza toczyła, że firmy były państwowe.
    BTW, cóż z robić z Dialogiem? KGHM Polska Miedź też był na "garnuszku
    państwowym".

    > Bo studzienki telekom. bedace we wladaniu TPSA (ktore wg mnie powinny
    > byc wlasnoscia np. gmin)
    Ale nie są. Według mnie dostęp do internetu po cenie dostępnej dla każdego
    powinien być zagwarantowany w Konstytucji.

    > Bo TPSA wszystkich traktuje wszystkich operatorow jako podrzednych?
    Już jest większym "detalicznym operatorem internetowym" niż cała
    konkurencja razem wzięta. A ponad rok temu miała ledwie kilka tysięcy
    Neostrad.

    > Mowisz ze infrastruktura nie nalezy sie za darmo - ale TPSA wlasnie
    > za darmo ja otrzymala. Jakies wnioski?
    Zbudowała, a nie dostała.
    Bierut z Gomułką nie sprowadzili do Polski Krzyżaków by ci budowali
    infrastrukturę TP.
    A Bill Gates nie podarował routerów, DSLAMów, modemów...

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,