  • Data: 2004-08-25 10:48:07
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase [OT]
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    artur@_il.pw.edu.pl wrote:
    > tak jest misiu :-))))
    [..]
    > Problem z rozumieniem czytanego tekstu - zastanow sie nad drugim
    > znaczeniem w podanym przez ciebie linku :-P
    [..]
    > panie psorze, a bede mogl potem tego plonka poprawic :-)))
    [..]

    Mimo dodawanych licznych znaków ":-)))" jest to wyłącznie
    żenada - już Ci januszek napisał więc nie będę się powtarzał.

    Faktycznie mój błąd, że uległem pokusie dyskusji z trollem
    za co wszystkich przepraszam.

    *plonk*

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-