  • Data: 2004-08-25 10:30:52
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase [OT]
    Od: artur@_il.pw.edu.pl szukaj wiadomości tego autora

    >Zapomniałeś chyba w ogóle, co masz w nagłówku. Wysłałem list na ten adres.
    >Zgadnij co dostałem.

    Zadanie za trudne :-))). Mi wystarcza to, ze znak podkreslenia nie moze
    byc czescia nazwy domeny wiec trzeba go wyrzucic (patrz dalej na definicje
    pieniactwa).

    >Naprawdę powinieneś skonfigurować sobie czytnik jak Ci dobrze radzą i także
    >dopisać sygnaturkę z informacją dla tych, co chcesz by Ci słali prywatne listy.

    Dziwne, dostaje listy na ten adres, ale dla ciebie wyrzucenie blednego
    znaczka jest zbyt trudne :-))). Latwe jest natomiast wpadanie w belferski
    ton.

    >Nie mówiąc o FUT i innych rzeczach. Ale przecież Ty teraz mnie uczysz dobrych
    >manier więc dla przekory nie zrobisz nic z tym gwoli mojej edukacji.

    Pochlebiasz sobie. Z reguly nie robie niczego z lenistwa :-P

    >I to faktycznie jest problem polskiego Internetu - tyle, że grupa na temat
    >czytników już istnieje. Na temat dobrych manier także. I netykieta też.

    Powtorze sie - piszesz nie na temat, twoim jedynym wkladem w watek byly
    uwagi nie na temat, reakcja na wytkniecie ci tej przypadlosci jest proba
    nauczania. Moze jestes nauczycielem, ale pamietaj, ze teraz sa wakacje
    :-)) (patrz dalej na definicje pieniactwa).

    >Przyganiał kocioł garnkowi.

    Brawo :-)))

    >Przypominają mi się czasy moich studiów - chociaż to już prawie 20 lat - i
    >wejściówki na laborki, jak asystent został przyłapany na własnym błędzie.

    Watek martyrologiczny... Bedac mloda lekarka... :-)))
    (a... uzus :-)))

    ?

    >Dla informacji - nie jestem studentem i trochę już za późno na uczenie mnie
    >dobrych manier,

    To, ze juz zbyt pozno nie wynika z twojego wieku, ale z konstrukcji.

    >może jednak nie za późno dla Ciebie, żebyś się nad swoimi zastanowił.

    tak jest misiu :-))))

    >Tak dla poprawienia Twoich dobrych manier^H^H^H^H^H znajomości języka polskiego
    >- radzę link:
    >
    >http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43365

    Problem z rozumieniem czytanego tekstu - zastanow sie nad drugim
    znaczeniem w podanym przez ciebie linku :-P

    >Z mojej strony EOT i plonk warning.

    panie psorze, a bede mogl potem tego plonka poprawic :-)))
    Napisales post nie na temat (pierwszy), groziles w nim kolejnymi postami w
    podobnym stylu, a teraz "EOT i plonk warning" :-))) pozostajac w twojej
    polszczyznie: god damn it :-)))