  • Data: 2004-08-25 13:56:02
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
    news:cgg0rv$8uu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przepraszam się wtrącę, bo podzielam tu zdanie Artura, że należy
    > powstrzymywać się od pisania nie na temat, ale to co tu czytam
    > przekracza już wszelkie granice..

    No ale widze ze reste moich argumentów przyjąłes bez mrugnięcia okiem :)
    SUPER!

    > Panowie (niektórzy z Was), czy Wy macie po 13 lat?
    >
    > Woyteck zobacz co napisałeś.. jak można traktować poważnie
    > radę osoby, która pisze "zrub"?

    Ech, ja sie do ortografii i interpunkcji nie doczepiam..
    Takie zagrywki stosuja ludzie, kótryz nie maja czego sie przyczepic...
    A moje zdanie podtrzymam. Gość chce być poważny, niech stworzy profesjonalną
    strone.
    Muzyka KOMPLETNIE nie pasuje do strony informacyjnej.
    Taki misz masz robiłem 6 lat temu dla zabawy(syndrom zachłysniecia sie
    html'em).
    A jak nie umie to niech da zarobić jakiemuś zdolnemu webmasterowi.

    > Jeżeli jesteście (niektórzy z Was) upośledzeni na wykształceniu
    > lub umyśle, a z taką pasją walczycie o stosowanie etykiety
    > w sieci, zgodność z dobrymi obyczajami i profesjonalizm
    > w robieniu czegokolwiek, to zacznijcie do cholery używać
    > słownika ortograficznego na każdym własnym poście przed
    > wysłaniem go do Internetu. To chyba proste, hm?

    Nie mam czasu na słownik... a T9 do mojego peceta nie wbudowali

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"