  • Data: 2012-09-21 11:49:56
    Temat: Re: NAS jako mały serwer
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sphinxozo nabazgrał(a):

    > Wiesz co mam dwa NAS'y Synology DS410 oraz DS411j i wiatraki można
    > wymienić, myślę że w tym twoim też by się dało.

    A jak z gwarancją wtedy ??

    > Ale ze swojej strony jak masz koło 800 do wydania poszukaj na allegro
    > HP MicroServer, może uda się za tyle wyłapać na All..., do tego zwykłe
    > DDR3 - max 8 GB i masz o wiele lepszy sprzęt.
    > Stawiasz na tym FreeNas na pendrive USB, i masz 4 dyski a nie dwa.
    > Serwer ma tylko jeden wentylator 14 albo 12 centymetrów , a na iscsi
    > wyciąga 90-100MB po gigabit eternecie.

    Ale nie zawsze musi to być taka kobyła, ja mam NAS 1-Bay obecnie Dlinka
    podpięty przy sprzęcie RTV i dobrze się to komponuje z reszta, nie zabiera
    miejsca na półce.

    > Mam porównanie i jest wyrażnie szybszy i możesz zainstalować
    > praktycznie wyszystko co znajdziesz na freebsd. Serwer ma hdmi i radka
    > na pokładzie więc jak pokombinujesz to może robić i za HTPC :)

    Tylko że do BSD trzeba mieć kogoś z wiedzą co to skonfiguruje, nie każdy
    musi być informatykiem żeby podpiąć dysk do domowego sprzętu.