  • Data: 2012-09-23 17:06:48
    Temat: Re: NAS jako mały serwer
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-23, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Jak na kogos kto pisze w pierwszym poscie watku:
    >
    > "Od razu zaznaczam, że NASa nigdy nie miałem i nie bardzo się orientuję
    > (tematem zainteresowałem się 3 dni temu)."
    >
    > to niezlym ekspertem sie stales ;-P

    No nie wiem czy takim ekspertem, ale ze 4h już na to poświęciłem :P.
    Zresztą większość tego, co napisałem, to chyba dosyć oczywiste fakty
    ogólne o elektronice użytkowej (poza tym nieszczęsnym wiatrakiem).

    Bawiłem się też wersjami demo na stronach onu producentów, tylko miałem
    spytać posiadaczy tych dwóch modeli, czy to wygląda tak jak u nich,
    czy są różnice, ale może sam sobie odpowiem, bo są jakieś demonstracje
    użytkowników na youtube.

    pozdrawiam,
    PK