  • Data: 2012-09-24 11:36:07
    Temat: Re: NAS jako mały serwer
    Od: sphinxozo <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 20:51, PK <k...@n...pl> wrote:

    > No ale przecież pytam o NAS, a Ty mi proponujesz normalnego kompa
    > ciągnącego 150W, czyli mniej więcej tyle, ile mój desktop
    > do codziennej pracy...

    Nie wiem czy zabaczyłeś co to za serwer, raczej nie. Oparty na nisko
    napięciowy procesor AMD, 12W pod pełbym obciążeniem.
    W spoczynku bierze 1 W , a pod pełnym obciążeniem z 4 dyskami - 40 W ,
    jeżeli je wyłączysz w idle to jeszcze mniej.
    A to już jest porównywalne do tych Synology czy QNAP, niewielka
    różnica. Serwer jest cichszy, wydajniejszy i z większymi możliwościami
    rozbudowy.
    A sama obudowa jest dosyć niewielka i na swój sposób ładna :)

    Marcin