  • Data: 2011-10-15 07:06:52
    Temat: Re: N-ka o mnie zapomniała...
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j79mt1$dt$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co to jest niżej, wyroki które czytałem były jasne - masz płacić
    > za usługę niezależnie od tego czy dostałeś fakturę.

    TE wyroki tak stwierdzają?!

    Z wyroku Sądu Okręgowy w Warszawie Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów z
    dnia 17 X 2005 Sygn. akt XVII Amc 75/04 stwierdzającego nieważność z prawem
    zapisu
    " Opłata za korzystanie z usług jest pobierana z góry za dany okres
    rozliczeniowy i należy ją uiścić w terminie wskazanym na
    fakturze/książeczce opłat. Operator zastrzega, że nie doręczenie faktury lub
    książeczki opłat do Abonenta
    nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia opłaty abonamentowej."

    Kolejny wyrok z 5 X 2005 Sygn. akt XVII Amc 73/04 uznający za niezgodny z
    prawem następujący zapis:
    "Ramtel zastrzega, że nie doręczenia faktury za abonament nie zwalnia
    Abonenta z obowiązku opłaty abonamentowej"