  • Data: 2011-10-16 10:14:08
    Temat: Re: N-ka o mnie zapomniała...
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Cavallino !

    Dnia (niedziela), 2011-10-16 o godz. 10:49:00
    Cavallino c...@k...pl news:j7e5pd$p41$1@news.onet.pl
    Napisał na temat "N-ka o mnie zapomniała...":

    > Nic, bo takowego nie żądam.
    > Paragonu również, co oznacza że jeśli sprzedawca nie ma obowiązku takiego
    > dokumentu wystawiać, to po prostu tego nie robi.

    Tu jeszcze dodam...
    > Jeśli już to faktura czy paragon są potwierdzeniem zaistnienia sprzedaży,
    > ale nie zapłaty.
    =========

    By nastąpiła "sprzedaż" MUSI nastąpić "zapłata"!
    Jeżeli nie ma zapłaty to nie ma mowy o sprzedaży tylko o
    kradzieży/wyłudzeniu/darowiźnie.
    Jeżeli masz wątpliwości - sprawdź sobie hasło co to oznacza "sprzedaż".

    I sprawa nie jest tak prosta i oczywista jak Ci się wydaje.
    Na przytoczone wyroki sądowe sam stwierdziłeś, ze inny sąd może wydać wyrok
    dokładnie odwrotny.

    > Nie na temat.

    Jak najbardziej na temat jeżeli chodzi o odp na:
    ========
    Podstawą zapłaty jest umowa, a nie faktura.
    =========

    > A na pewno nie za dostarczenie?

    Nie, przeczytaj choćby
    http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/oplata;manipu
    lacyjna;za;wystawienie;faktury,watek,145795.html

    > Ok.
    > To pyskuj sobie samemu.

    A kto tu pyskuje?

    > PLONK