  • Data: 2021-09-29 17:30:50
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-29 o 10:28, J.F pisze:

    > A to jak juz sie tam umowiliscie.
    > Te wkladki to jakos sie rzucaja w oczy, ze osobne - bo moze po prostu
    > wsadzili odkurzacz a potem szmate w schowek ...

    No a co Ty umawiasz za szczegóły jak dajesz na zwykłą myjnię?
    Mówisz, że mają umyć czy zostawiasz jakąś listę, że ptasie gówna
    mają być usunięte a to co muchy nabrudziły to już nie?
    Albo, że mają umyć lewy i prawy błotnik, bo jak nie uzgodnisz, to mogą
    pominąć?
    Ustalasz szczegóły, że owady z szyby czy z maski
    mają byc usunięte przy myciu czy mają zostać?
    Czy mówisz tylko, że trzeba umyć auto z zewnątrz?
    Ewentualnie jakiś wosk możesz uzgodnić.