  • Data: 2021-09-30 16:35:15
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2021 o 15:01, cef pisze:

    > Ale czasami usługi są tak proste, że nie ma co uzgadniać.
    > Nie mów, że jak wchodzisz do płatnego kibla, to
    > uzgadniasz co tam jest w ofercie. Rzucasz n atackę tyle zł co w cenniku
    > i wchodzisz - co najwyżej jak jest brudno, to wychodzisz i możesz
    > się awanturować, ale nie pytasz wczesniej co jest w cenie tych kilku
    > złotych.

    Sprawdzam czy jest papier, nim usiądę :) Jeśli nie ma, to nie siadam
    albo dopytuję.

    > Tak samo jest z myjnią. Jak chciałbym jakieś wymyślne czynności, to bym
    > uzgadniał,
    > ale ja potrzebuję zwykłe mycie z odkurzaniem i sprzątaniem wnętrza.

    No i dopytujesz czy Ci upierdolone lizakiem wkładki też wymyją :)

    > To mam zakładać, że mają jakiś słabossący odkurzacz i piasku nie bierze
    > i piasek zostanie na podłodze? Przecież takich dupereli się nie uzgadnia.

    No nie ale za chwilę będziesz miał obiekcje, że Ci podsufitki nie
    tknęli, że schowek nieposprzątany, kurz na gaśnicy a zapasówka jak była
    brudna to jest nadal, pedałów nie wyszorowali od błota w rowkach i pod
    spodem tez, że na bieżniku opon masz kamyczki a rura wydechowa w środku
    jest czarna.
    Felgi też jakieś brudnawe i niedomyte bo smołą ujebane czy czymś.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>