  • 21. Data: 2010-05-11 17:37:19
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    mister wrote:

    > ta, ja bym od razu po wyjezdzie z salonu wymienil wszystkie plastiki w
    > srodku na lepsze niz te ktore montuja w samochodach marki tata i ford.

    Ciekawe rzeczy opowiadasz, bo mój kilkuletni Ford ma we wnętrzu znacznie
    lepsze materiały niż większość aut tej klasy.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-05-11 17:39:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    AwD wrote:

    > W Foresterze amortyzatory wymienili na gwarancji.

    Pewnie wymienią jeśli padł z powodu jakiejś wady, ale raczej nie
    wymienią, jeśli ktoś rozwali całe zawieszenie eksploatując auto w
    specyficzny sposób.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-05-11 17:39:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    > Pozostaje pogratulować pomysłu turlania się 10 000 km na zepsutym
    > zawieszeniu.

    Popsute zawieszenie w Fordzie jest i tak lepsze niż w pełni sprawne w
    Tacie czy innym Meleksie.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-05-11 18:02:53
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-11 17:37, to pisze:
    > Ciekawe rzeczy opowiadasz, bo mój kilkuletni Ford ma we wnętrzu znacznie
    > lepsze materiały niż większość aut tej klasy.

    to super, ciesze sie razem z toba.

  • 25. Data: 2010-05-11 18:03:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    mister wrote:

    > to super, ciesze sie razem z toba.

    Poziom merytoryczny Twojej wypowiedzi powala.

    --
    cokolwiek

  • 26. Data: 2010-05-11 18:13:50
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 11 May 2010 17:39:59 +0200, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Popsute zawieszenie w Fordzie jest i tak lepsze niż w pełni sprawne w
    > Tacie czy innym Meleksie.

    Tylko że nie pozostaje bez wpływu na stan reszty pojazdu. Ze
    stanem poszyć zewnętrznych i wnętrza w przypadku jakiejs figury
    złożonej z przytupem.

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-05-11 19:02:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 11 May 2010 17:02:47 +0200, Katanka
    <k...@i...pl> wrote:

    > Ja mialem okazje się nim przejechać po Bielsku :) Niestety było nieco mokro, to
    > auto nie nadaje się na mokry asfalt.

    Nadaje się, nadaje. Tylko wymaga fachowej ręki.

    r.
    _____________

  • 28. Data: 2010-05-11 19:19:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 15:47:55 +0200, Katanka napisał(a):

    > Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest już
    > cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne, przenosi
    > juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.

    Może to kwestia kompletacji całości auta do Twojej wersji silnikowej - u
    nas w Tdci/130 KM pierwszy (i jak do tej pory jedyny) wahacz wymieniłem
    przy ok. 70-80 kkm, teraz dobijamy do 100 kkm i chyba 'coś' trzeba
    będzie wymienić z tyłu auta - ale to dopiero oceni mechanik. Ogólnie z
    takiej wytrzymałości jestem zadowolony - toć drogi w WRC czy Bolkowie
    nie są 'najlepsze'.

    PS. Tak BTW Mam wrażenie, że z upływającym wiekiem auto sie bardziej
    'rozkalibrowuje' i poszczególne elementy zawieszenia wymagają
    wcześniejszych/szybszych wymian - mówię tu o przebiegach auta grubo
    ponad 100 kkm i ponad 5- 6 lat użytkowania. Jakoś w nowych aż tak często
    poszczególnych elementów nie trzeba wymieniać - a i wnętrze jakoś tak
    mnie trzeszczy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 29. Data: 2010-05-11 19:35:03
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-11 18:03, to pisze:
    > Poziom merytoryczny Twojej wypowiedzi powala.

    a mnie powala historia materialow we wnetrzu twojego forda.

  • 30. Data: 2010-05-11 19:51:33
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    mister wrote:

    > ta, ja bym od razu po wyjezdzie z salonu wymienil wszystkie plastiki w
    > srodku na lepsze niz te ktore montuja w samochodach marki tata i ford.

    Akurat tylko do jednego plastiku mam zastrzeżenia, reszta to obicie skórzane +
    miękka guma :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!