  • 11. Data: 2010-05-11 16:37:06
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Grzegorz Prędki" <"klark[USUN wrote:

    > Jak taki rozmiar kol przewidzial producent to powinien dostosowac do
    > niego zawieszenie. W koncu masz normlane auto.

    Wszystko fabryczne :) I zawieszenie i rozmiar kół.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-05-11 16:37:30
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Maj, 15:47, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:
    > Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest już
    > cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne, przenosi
    > juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.
    >
    > Chciało się miec sztywnego i niskiego, to teraz płać :) Ciekawe ile mnie skasują
    > w ASO. dojadę jeszcze na tym zawieszeniu do 40.000 i jadę na przegląd. Każę
    > wszystko wymienić.

    No pacz pan, a ja juz dobijam do 60kkm i nic. A forda mam z tych
    najtańszych...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 13. Data: 2010-05-11 16:38:00
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:

    > To jakiś Focus RS?

    W RSie są chyba 19-tki lub 20-tki. Mój to zwykły ST na 18-tkach.

  • 14. Data: 2010-05-11 16:39:23
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    ptoki wrote:

    > No pacz pan, a ja juz dobijam do 60kkm i nic. A forda mam z tych
    > najtańszych...

    Dlatego mówię, płacę frycowe bo zachciało mi się sztywniaka na dużych obręczach.
    Gdybym miał 195/50 i zawieszenie do kołysania, to pewnie i 80kkm by się dąło
    zrobić.

  • 15. Data: 2010-05-11 16:47:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:

    > W RSie są chyba 19-tki lub 20-tki. Mój to zwykły ST na 18-tkach.

    Aż tak się nie zagłębiałem, widziałem kiedyś test RS`a coś pięknego.

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-05-11 17:02:47
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:

    > Aż tak się nie zagłębiałem, widziałem kiedyś test RS`a coś pięknego.

    Ja mialem okazje się nim przejechać po Bielsku :) Niestety było nieco mokro, to
    auto nie nadaje się na mokry asfalt. Zreszta ST również nie, bo nawet na trzecim
    biegu gdy dodamy gazu to zrywa przyczepność.

  • 17. Data: 2010-05-11 17:21:41
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chciało się miec sztywnego i niskiego, to teraz płać :) Ciekawe ile mnie
    > skasują w ASO. dojadę jeszcze na tym zawieszeniu do 40.000 i jadę na

    Chciałbym mieć takie drogi jak Ty.
    16.000 i wahacze do wymiany u mnie (oryginały, Fasty stukają po 5.), a mam
    cywilne zawieszenie.
    Niestety miasto Wałbrzych nie rozpieszcza.

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 18. Data: 2010-05-11 17:24:19
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-11 16:19, krzysiek82 pisze:
    > To jakiś Focus RS? Może w kolorze zielonym lub pomarańczowym z fajnymi
    > kubełkami i dodatkowymi zegarami? Jak tak to ja mógłbym w nim wymieniać
    > wszystko co chwile żeby tylko móc delektować się tym pięknym autem :)

    ta, ja bym od razu po wyjezdzie z salonu wymienil wszystkie plastiki w
    srodku na lepsze niz te ktore montuja w samochodach marki tata i ford.

  • 19. Data: 2010-05-11 17:28:55
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 11.05.2010 Katanka <k...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > w ASO. dojadę jeszcze na tym zawieszeniu do 40.000 i jadę na przegląd. Każę

    Pozostaje pogratulować pomysłu turlania się 10 000 km na zepsutym
    zawieszeniu.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 20. Data: 2010-05-11 17:36:35
    Od: AwD <a...@g...pl>

    On 11 Maj, 15:52, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:

    > Może tak tez będzie, ale wątpię w to :) Powiedzą, że to elementy eksploatacyjne.
    > Jesli zrobią w ramach gwarancji, to ich pochwalę ;)

    W Foresterze amortyzatory wymienili na gwarancji.