  • Data: 2022-12-13 21:27:23
    Temat: Re: Multimetr uniwersalny z automatycznym wyborem funkcji
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Dec 2022 16:07:43 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Mój wyczaja poprawnie. Atlas DCA55.

    Ja mam "zabawkę" o nazwie LCR-TC1.

    Wadą jest wbudowany akumulator. Wolałbym zasilanie na R6 albo 6F22, ale
    tylko ze względu na sporadyczne używanie. Przy częstszym używaniu być może
    akumulator lepiej się sprawdza, ale też lepiej, gdyby był wymienny - jakiś
    typowy, np. rozmiaru 18650.

    Natomiast wyświetlacz bardzo czytelny, pomiary porównywalne z Metexem.

    Mam przejściowe braki na linii zaopatrzenia w tyrystory ;) więc nie mam jak
    sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam