  • Data: 2022-12-15 22:20:02
    Temat: Re: Multimetr uniwersalny z automatycznym wyborem funkcji
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2022 o 12:18, a...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    rue-rms-fs705.html

    > Miałem przez chwile coś podobnego "automatycznego" z zaraz zwracałem.
    > Główne uwagi:
    > - napięcia mierzył tylko powyżej 1V (bo to granica co mierzy napięcie czy
    rezystancję) - na tym pokazanym to chyba od 0,6V
    > - piszczek ciągłości obwodu - w moim było ponad sekundowe opóźnienie (bo musiał
    zdecydować co mierzy i to zmierzyć)
    > - na moim pomiar diody to było nie wiadomo co mierzył - rezystancję czy spadek
    napięcia.

    Noooo dobra, poszukałem na AliExpress i zakupiłem taki oto: ANENG SZ02 -
    <https://www.aliexpress.com/item/1005004642327500.ht
    ml> To, co mnie
    przekonało to nagranie wideo zamieszczone na stronie produktu. Całkiem
    ciekawe opcje i funkcjonalność. Warto zerknąć na wideo.

    K.