  • 11. Data: 2009-01-17 15:15:00
    Temat: Re: Mroczek - książka o fotografowaniu
    Od: JarmirD <r...@q...pl>

    Endless Lameness wrote:

    > Przepłaciłeś. 52 z groszami plus jedna książka z "srebrnego koszyka"
    > gratis.
    >
    > ;-)

    Gdzie? Jak w Helionie to już po 69 zł + książka gratis.

    JaromirD

  • 12. Data: 2009-01-17 17:37:32
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    ZbyszekK napisał:
    > uaktualnione wydanie rzeczonej pozycji.

    Wydaje mi się, że na stronie 105 jest to samo zdjęcie wydrukowane
    dwukrotnie. Czy jestem niedowidzący?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2009-01-19 18:35:08
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <k...@k...inet.pl> JarmirD napisał(a):

    > Gdzie? Jak w Helionie to już po 69 zł + książka gratis.

    W Helionie - wystarczyło skorzystać z numerka rabatowego (-20%).

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 14. Data: 2009-01-19 19:42:48
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    ZbyszekK pisze:
    > Witam,
    >
    > Dla poszukujacych dobrej literatury o technice fotografii mam dobrą
    > wiadomość - dzisiaj w krakowskim Empiku (galeria Kazimierz) widziałem
    > nowe, uaktualnione wydanie rzeczonej pozycji.
    > Kosztuje około 60 zeta, wydana w twardej oprawie przez
    > wyd. Helios.

    Jeśli ktoś chce rozbudować swoją wiedzę o wiedzę o kompozycji, polecam
    Michaela Freemana (tego od "Fotografii studyjnej|) "Okiem fotografa,
    Sztuka komponowania i projektowania zdjęć cyfrowych".

  • 15. Data: 2009-01-20 21:04:33
    Od: JarmirD <r...@q...pl>

    Endless Lameness wrote:

    > W Helionie - wystarczyło skorzystać z numerka rabatowego (-20%).

    No tak. Ale najpierw trzeba go mieć.

    JaromirD

  • 16. Data: 2009-01-21 16:56:17
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <1...@k...inet.pl> JarmirD napisał(a):

    > No tak. Ale najpierw trzeba go mieć.

    Na canon-board dawali (ten sam numer rozsyłali do wszystkich).