  • 51. Data: 2012-04-15 00:16:57
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Apr 2012 12:04:27 +0200, The_EaGle <g...@d...pl> wrote:

    >Zaraz zaraz - jakie są cykle świateł? Chyba normalnie jest tak że włącza
    >się zielone w momencie jak włączy się czerwone dla kierunku
    >prostopadłego.

    Tak powinno być. Niestety nie zawsze tak jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 52. Data: 2012-04-15 00:18:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Apr 2012 17:09:27 +0200, "Plumpi" <a...@a...pl> wrote:

    >Przypatrz się dobrze, że na każdym skrzyżowaniu występuje pewien czas
    >krótszy lub dłuższy (to zależy od wielkości skrzyżowania), że dla obydwu
    >kierunków występują światła czerwone.

    Nie na każdym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2012-04-15 00:20:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Apr 2012 00:15:48 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Miałem, telefon nagrywał na statywie, jakieś 4-5km przed Trzemesznem
    >miałem telefon i się nagrywanie wyłączyło a potem zapomniałem włączyć. :/

    Jaki dziwny zbieg okoliczności...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2012-04-16 01:12:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 13 Apr 2012 13:58:05 +0200, anacron wrote:

    > Tak, on ma 10s już zielone a ja dostaje tuż przed wjazdem. Chociaż on
    > zeznawał, że ruszał spod skrzyżowania z czerwonego jak zaświeciło się
    > zielone. Czemu kłamał?

    Taki wypadek to silne wrażenia i ludziom się różne rzeczy zdają.
    Naoczni świadkowie takich wydarzeń potrafią bardzo dziwne rzeczy opowiadać,
    a co dopiero uczestnicy.
    Więc może nie tyle "kłamał" co pewnie coś mu się pomyliło.

    Tak patrząc na to nagranie to jeszcze bym się na Twoim miejscu zastananowił
    czy to jednak Ty się nie wbiłeś na to skrzyżowanie na czerwonym - pomimo że
    jesteś tak samo pewny swego jak ten drugi tego, że się zatrzymał i ruszył
    na zielonym.

    No chyba że zrobiłeś jakieś ujęcia tego skrzyżowania gdzie dla obu
    kierunków jednocześnie pali się zielone, bo oczywiście jakiś taki błąd w
    sterowniu świateł też jest możliwy.

  • 55. Data: 2012-04-16 02:04:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-16 01:12, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > jesteś tak samo pewny swego jak ten drugi tego, że się zatrzymał i ruszył

    4 dni później tak samo wbija sie kobieta w pojazd jadący dokładnie z tej
    samej strony... O mojej historii dowiedziała się od reportera Trójki.
    Mówili jej, że tu takie kolizje to "norma", ale nie powiedzieli, że
    kilka dni ja zrobiłem dokładnie coś identycznego.

  • 56. Data: 2012-04-16 11:51:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mówili jej, że tu takie kolizje to "norma", ale nie powiedzieli, że
    > kilka dni ja zrobiłem dokładnie coś identycznego.

    Kiedyś czytałem o jakimś niegroźnym wypadku kolejowym, że pociąg ruszył
    pomimo czerwonego światła i lekko stuknął się z drugim pociągiem. Mechanicy
    z każdego pociągu mówili, że widzieli zielone światło. W czasie wziji
    lokalnej wyszło, że ten co ruszył miał rzeczywiście czerwone, ale Słońce tak
    świeciło, że czerwonego nie było prawie widać i wydawało się, że
    podświetlone jest zielone światło.

    Sprawdź czy jadąc od "Twojej strony" sygnalizator nie jest widoczny na tle
    jakiegoś neonu, reklamy, latarni itp. i z powodu złudzenia wydaję się, że
    jest zielone.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba