  • 1. Data: 2012-04-13 02:11:40
    Temat: Możecie się powymądrzać.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg
    To zapis mojej kolizji. Miłego flame'a. Ten z lewej to ja, nie nie
    umarłem, mam tylko dwa siniaki. Auta niestety nie uda się reanimować. :)

  • 2. Data: 2012-04-13 02:25:02
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello anacron,

    Friday, April 13, 2012, 2:11:40 AM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg
    > To zapis mojej kolizji. Miłego flame'a. Ten z lewej to ja, nie nie
    > umarłem, mam tylko dwa siniaki. Auta niestety nie uda się reanimować. :)

    To ma 10 minut - komu się chce tyle czekać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-04-13 02:27:11
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-13 02:11, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg

    http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg&t=4m45s

    a tak na przyszłość, to trochę szacunku dla cudzego czasu.

  • 4. Data: 2012-04-13 04:42:14
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-13 02:11, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg

    http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-smierci/
    Jacek

  • 5. Data: 2012-04-13 08:57:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > To ma 10 minut - komu się chce tyle czekać?

    4:50, nic ciekawego - stuknęli się prostopadle na skrzyżowaniu z
    sygnalizacją.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2012-04-13 09:01:01
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 13.04.2012 04:42, Jacek pisze:

    > http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-smierci/
    tekst na tej stronie zajmuje 40% powierzchni monitora. kto sponsoruje
    reszte? Czcionka bardzo mała i jakaś szara -zamiast czarna. szczególnie
    kursywa trudno czytelna.
    Co do samego wydarzenia. Przejąłeś się tą sprawą na serio? może
    zamontujcie telefony komórkowe na kokpitach w 2 autach i zasymulujcie
    taki wypadek ponownie. telefony z załączonym nagrywaniem wideo - tak aby
    było widać ze obydwa pojazdy mają zielone
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-04-13 09:17:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    anacron nabazgrał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg
    > To zapis mojej kolizji. Miłego flame'a. Ten z lewej to ja, nie nie
    > umarłem, mam tylko dwa siniaki. Auta niestety nie uda się reanimować. :)

    W Polsce każde auto da się reanimować i potem wystawić na alleszrot jako
    bezwypadkowe :)

  • 8. Data: 2012-04-13 09:21:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg
    > To zapis mojej kolizji. Miłego flame'a. Ten z lewej to ja, nie nie
    > umarłem, mam tylko dwa siniaki. Auta niestety nie uda się reanimować. :)

    Szkoda, że nie widać świateł na sygnalizatorach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2012-04-13 09:22:57
    Temat: Odp: Możecie się powymądrzać.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg
    > To zapis mojej kolizji.

    I jak mówiłeś, że wolno jechałeś przed tym skrzyżowaniem?
    Może kamera to zniekształca, ale jakoś na to nie wyglądało.....

  • 10. Data: 2012-04-13 09:28:00
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

> [...]
    > To zapis mojej kolizji. Miłego flame'a. Ten z lewej to ja, nie nie
    > umarłem, mam tylko dwa siniaki. Auta niestety nie uda się reanimować. :)

    Ciekawe ... ile było na liczniku na skrzyżowaniu. Kto miał zielone? Jak
    krótkko przed samym uderzeniem zobaczyłęś, że dojdzie do kolizji? Ile
    miałeś czasu na reakcję (czy w ogóle zauważyłeś)?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl