  • Data: 2012-04-13 11:15:03
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-13 11:10, anacron pisze:
    > 50m przed miałem 60 (przejeżdżałem obok fotoradaru i zerknąłem na
    > licznik), potem pod górkę i na skrzyżowaniu nie wiem, bo po
    > fotoradarze jeszcze noga na gazie nie była (było czerwone), a potem
    > dostałem zielone. Cały czas V bieg, benzyna, która od dołu się nie
    > zbiera raczej super szybko. Nie wiem, ale nie dużo, bo dosłownie nic
    > mi się nie stało. Nic.
    Ok, to teraz napisz na jak długo przed uderzeniem zobaczyłeś tamten
    samochód? Miałeś jakikolwiek czas na reakcję? Interesuje mnie sam
    odruch, sam moment przed, czy czas wtedy zwalnia, czy serce przyspiesza,
    zmysły się wyostrzają. Nigdy nie miałem kolizji i nie wiem :) Wyglądało
    to mocno!

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl