  • Data: 2012-04-13 11:10:13
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-13 09:28, Potocki Passion & Adventure pisze:
    > Ciekawe ... ile było na liczniku na skrzyżowaniu. Kto miał zielone? Jak
    > krótkko przed samym uderzeniem zobaczyłęś, że dojdzie do kolizji? Ile
    > miałeś czasu na reakcję (czy w ogóle zauważyłeś)?

    50m przed miałem 60 (przejeżdżałem obok fotoradaru i zerknąłem na
    licznik), potem pod górkę i na skrzyżowaniu nie wiem, bo po fotoradarze
    jeszcze noga na gazie nie była (było czerwone), a potem dostałem
    zielone. Cały czas V bieg, benzyna, która od dołu się nie zbiera raczej
    super szybko. Nie wiem, ale nie dużo, bo dosłownie nic mi się nie stało.
    Nic.