  • Data: 2012-10-28 13:33:10
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun <r...@y...com> wrote:
    > No niestety, nawet kupienie używanego modelu mi się nie kalkuluje. W
    > wypadku ewentualnej naprawy pozagwarancyjnej musiałbym pewnie wydać
    > fortunę. Pomijając już nawet to że na terenie Polski byłyby problemy z
    > znalezieniem serwisu napraw takiego sprzętu.

    I to jest nastepna ciekawa rzecz... To naprawianie telefonów w Polsce :)
    W tych urzadzeniach sie tak naprawde niczego nie naprawia tylko się
    wymienia uszkodzone moduły...
    Kupisz zestaw minisrubokretow za kilkanascie zlotych i sam sobie wszystko
    naprawisz wymieniajac moduly czy peknięte kabelki jakie czesto pekaja w
    telefonach z ruchomymi ekranami/klawiaturami...