  • Data: 2012-10-30 00:28:38
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.10.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Uzywanie Defy ze stockowym romem to dosc nieprzyjemne przezycie, na
    > dziendobry sugeruje instalacje Cyanogenmod, wtedy Defy dostaje nowe zycie.

    Wiele wskazuje na to, że Defy od Defy+ różni się głównie tym "+".
    Samej Defy są 2 wersje, wcześniejsze z aparatem SOC (zielone szkiełko) i
    nowsze Bayer (czerwone szkiełko).
    Defy miała update do 2.2, ta z (+) do 2.3, to 2.3 działa na Defy z aparatem
    Bayera. Na starej z SOC, też działa, ale nie działa aparat.

    Ale to zupełnie bez znaczenia, bo jest CM10, jeden dla obu wersji i działa.

    Niestety wielu producentów telefonów, ma taką politykę, 1 update i nowy
    model, o starym zapominamy.

    --
    kakmaratgmaildotcom