  • Data: 2012-10-30 12:14:17
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.10.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > CM10 dla Defy/+ to wciaz beta, prawda?

    Trudno mi powiedzieć co to jest, zapytaj autora <https://github.com/Quarx2k>
    Tutaj <http://quarx2k.ru/cm10-2ndboot-nightly-defy(+)/> ma to status nightly,
    czyli kompilacja z bieżącego stanu u programisty. Na XDA jest długa dyskusja.
    IMHO jest lepsze od CM7.2, właściwie nie mam się do czego przyczepić, no
    chrome i GoogleNow, się długo uruchamiają, ale działają całkiem szybko.

    Używałem zrobionego przez niego CM7.2 i trochę CM9. Wgrałem to na zasadzie,
    jak zepsuję, to pójdę do sklepu i kupię sobie cegłę (znaczy nexusa), jest
    w dobrej cenie i będę starał się nie myśleć o jego upierdliwościach.
    Teraz minimalne wymagania co do następcy Defy znacznie wzrosły.

    --
    kakmaratgmaildotcom