  • Data: 2012-10-30 04:47:30
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:508e3773$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z punktu widzenia nabywcy Alcatela za 500 zł dużo za drogie.
    > Fanboj, który zastawił się w lombardzie aby być "trendi", nie rozstanie
    > się tak tanio ze swoim wystanym w nocnych kolejkach gadżetem. Nawet jeśli
    > już nie wypada się pokazać z nim w Starbucksie. U siebie na wsi nadal może
    > nim przecież poszpanować.

    http://www.ebay.co.uk/itm/Apple-iPhone-4-16-GB-Black
    -Unlocked-Smartphone-/230873634750?pt=UK_Mobile_Phon
    es&hash=item35c12417be

    200 funtów brytyjskich z darmową wysyłką.
    Wychodzi to około 1000zł za telefon w idealnym stanie.
    Bardziej wymęczony można znaleźć dużo, dużo taniej...
    I teraz pytanie - wolisz "nówkę" żałosnego Alcatela czy
    dopłacić trochę i mieć naprawdę fajny i funkcjonalny telefon?
    Nie telefon do "pokazywania się w Starbucksie" - nie twórz
    schematów, bo nie po to ludzie kupują iPhone.

    > Np. przestanie działać po kilku zaledwie miesiącach użytkowania
    > przycisk Home

    Jest duża szansa, że kupi już telefon z fabryczną wadą wymienioną
    na gwarancji przez poprzedniego właściciela. A jak nie, to sobie
    kupi nowy i sam wymieni w domu:
    http://www.ebay.co.uk/itm/IPHONE-4-HOME-MENU-BUTTON-
    FLEX-CABLE-ASSEMBLY-BLACK-/160883546269?pt=UK_Replac
    ement_Parts_Tools&hash=item257568189d

    Zerknij uważnie na cenę...

    > Albo trzeba będzie wymienić zajechaną przez poprzedniego właściciela
    > baterię.

    To sobie kupi nową i sam wymieni w domu:
    http://www.ebay.co.uk/itm/Replacement-High-Capacity-
    Battery-For-iPhone-4-Tools-Included-/150931041720?pt
    =UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item232430edb8

    Zerknij uważnie na cenę...

    > W ogóle namawianie do kupna używanego sprzętu firmy, której polityka
    > serwisowa urąga podstawom zdrowego rozsądku, jest bardzo średnim pomysłem.
    > Oględnie rzecz ujmując.

    JoteR - czy ktoś Ci płaci za demonizowanie produktów Apple?
    Czy zdajesz sobie sprawę, że wymiana baterii w iPhone 4 to
    5 minut roboty i nie wymaga doktoratu ani magistra z elektroniki?
    Czemu propagujesz dezinformację? Kto przy zdrowych zmysłach
    zanosiłby do serwisu telefon z takimi trywialnymi problemami
    które może sam w domu na stole kuchennym załatwić z użyciem
    śrubokręta i dwu sprawnych rąk?
    Te aukcje do których podałem linka wyżej to 10 sekund roboty.
    Jestem pewny że przy odrobinie samozaparcia możesz znaleźć
    coś tanszego bliżej, np. na niemieckim eBay albo nawet Allegro.pl.