  • Data: 2012-10-14 20:46:49
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-14 20:36, atm wrote:

    > Wiedzialem, ze sobie nie odpuscisz :]]
    > Standardowo podczas dzwonienia telefonu wyswietlane na ekranie sa dwa
    > guziki: odbierz i odrzuc. Jak dla mnie zbyt latwo jest wcisnac ktorys
    > wyciagnajac telefon z kieszeni.

    Ty mi lepiej powiedz jak ma sie tresc tego artykulu do koncepcji "it
    just works out of the box". Bo to co tutaj napisano strasznie jakims
    starym PCtem traci gdzie na dziendobry trzeba cos wylaczac, tuningowac
    itp. Nie mialem takich narzuconych atrakcji w SGS2:
    http://simblog.pl/oszczedzanie-energii-iphonea-z-ios
    -em-6
    Rozumiem, gdyby przy tych ustawieniach bateria chociaz dobe ale 8h?