  • Data: 2012-10-14 18:17:52
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-14 18:10, Pszemol wrote:

    > Czyli rozwiązanie z dwoma guzikami nie jest wygodniejsze niż z iPhone?

    Z jednym fizycznym a drugim wirtualnym? Porownywalne do typowego slide
    to unlock, natomiast slider z boku jest szybszy i mniej absorbujacy.
    Dla wlascicieli iPhoneow jest to dosc wrazniwy temat biorac pod uwage
    problemy z guziolem na frontowym panelu :]
    dla przykladu pierwszy z brzegu link
    http://osxdaily.com/2011/12/22/iphone-home-button-no
    t-working-or-unresponsive-fix/

    > Nie, nie powiem że lepsze - ma wygodne, adekwatne i spełniające zadanie.
    > To mi w zupełności wystarcza bo to tylko unlock - są ważniejsze sprawy.

    Oczywiscie i dlatego uwazam slidera w Nokiach (Pureview tez go ma) za
    swietne i nieabsorbujace rozwiazanie. Szkoda, ze inni producenci nie
    "pozyczyli" tego rozwiazania.