  • 271. Data: 2014-05-19 21:10:19
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 19.05.2014 19:24, Lisciasty wrote:

    > Ona chodziła do alergologa, mi się trafił prądolog :>

    > Nadal wątpię. Był w humanitarium, w muzeum techniki,
    > grzebał ze mną przy oscyloskopie gmerając przewodami,
    > pralkę obsługuje, miernikiem impedancji zwarciowej
    > też się bawił. Żadne z tych ustrojstw nie spowodowało
    > uzdrowienia z kaszlu, niestety, a szkoda
    > bo by było za darmo :>

    To nie obecność jakiegokolwiek urządzenia technicznego
    ma uzdrawiać, a urządzenia technicznego do uzdrawiania.
    W startreku też nie uzdrawia każdy wihajster, tylko
    magiczna pałeczka lekarza.
    A skoro ciągoty do drutów ma...

    Jest też nastawienie obsługi.

    > Kombinuję, jak tam podejść z oscyloskopem,
    > mam taki mały walizkowy, tylko kobitę trzeba by
    > jakoś wyprowadzić gdzieś na bok :]
    > Jakby się okazało, że tam się generuje np.
    > przebieg prostokątny z określoną regulowaną
    > częstotliwością, to problemu raczej nie ma.
    > Trzeba by tylko wykumać zakres częstotliwości
    > ubijający tego czy owego robala i można leczyć :]

    Trzeba się zapisać na zabieg, tylko w rękach dyskretnie
    ukryć elektrody;) NAgrać przebieg i w domu obejrzeć.

    > Inną sprawą jest odzwyczajanie tym czymś ludzi
    > od palenia, tu zupełnie nie mam pomysłu
    > jak to działa, tutaj już może być chyba placebo.
    > Choć diabli wiedzą...

    "hipnoza i kodowanie"... radzę tam uważać :-)

    pzdr
    bartekltg

  • 272. Data: 2014-05-19 21:27:54
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasniae, jak to dzia?a ?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 19.05.2014 20:37, Rasta wrote:
    > "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message

    > Nie to, ze nie chca, lecz nie ma jak, na gruncie wspolczesnej fizyki.

    Nie mówiłem o wytłumaczeniu sposobu działania, ale o dokładnym opisie
    co robić, aby działało.

    > Podobnie jak nie da sie wytlumaczyc w sposob spojny dzialania silnika
    > unipolarnego, tzw: 'motor Faraday'a'. Pomimo tego maszyna dziala i to
    > zarowno jako silnik i jako pradnica.

    Dodatkowo działa dokładnie tak, jak równania maxwella przewidują;-)
    Ot, czary;)

    Silnik faradaya moze być nie na dysku, a na drucie, wtedy to
    pijany student biologii wyjaśni, no, chyba, żeby go zacząć
    wkręcać 'no ale strumień pola przez cewkę się nie zmienia':-)

    Na _generator_ Faraday'a rzeczywiście trzeba się nieco nagimnastykować,
    popatrzyć z jednego układu, popatrzeć z drugiego, zastanowić
    się co się stanie, jeśli dysk będzie nadprzewodnikiem (! :))
    aby upewnić, że się z wyjaśnieniem nie oszukuje, ale wszystko to
    nadal w ramach XIXwiecznej (dla wygodny pierwsze lata XX się
    przydadzą) nauki.

    > Firmy farmaceutyczne nic by nie sprzedaly... najwyzej huty aluminium,

    Bo? Leczy? Da się sprzedać? Nie wierz w to, że nie ruszą czegoś, bo to
    im biznes popsuje. Kupią i sami biznes zrobią konkurencje wyprzedzając,
    w najgorszym razie wykupią, opatentują i schowają głęboko, aby
    nikt nie widział;-) Ale jakby rzucało choćby cień, że możę działąć,
    zainteresowaliby się.

    pzdr
    bartekltg

  • 273. Data: 2014-05-19 21:59:30
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-05-19 19:24, Lisciasty pisze:

    > Kombinuję, jak tam podejść z oscyloskopem,
    > mam taki mały walizkowy, tylko kobitę trzeba by
    > jakoś wyprowadzić gdzieś na bok :]
    Jak pisałem zacznij od hasła Hulda Clark. Tam nawet były podane
    częstotliwości na różne schorzenia. Dawno temu ktoś mnie prosił o
    zrobienie takiego zappera i musiałem sprawdzić, czy go potem szlak nie
    trafi i nie będzie na mnie. Ale uznałem, że przy 9 V zasilania i
    generatorze na 555 kuku sobie nie zrobi. A efekt placebo jest ogólnie znany.

  • 274. Data: 2014-05-20 15:43:45
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-19 20:37, Rasta pisze:

    > Nie to, ze nie chca, lecz nie ma jak, na gruncie wspolczesnej fizyki.

    Chwileczkę, to przecież jakaś bzdura...
    Żeby coś opatentować nie musisz wcale dysponować wyjaśnieniem w 100%
    spójnym z obecnym stanem wiedzy teoretycznej. Historia techniki zna
    wiele przypadków, kiedy coś działało, weszło do masowej produkcji, ale
    przez długie lata nikt tak do końca nie wiedział dlaczego działa.
    Detektor kryształkowy (a więc wczesna dioda półprzewodnikowa) to chyba
    właśnie jeden z takich przypadków.

    Patent nie jest publikacją w recenzowanym czasopiśmie z listy
    filadelfijskiej. Kiedyś gdzieś nawet krążył skan jakiegoś dokumentu
    patentowego na nowoczesną różdżkę radiestety. ;)

  • 275. Data: 2014-05-21 00:39:32
    Od: "Rasta" <i...@n...spam>

    > On 19.05.2014 20:37, Rasta wrote:

    <ciach>

> [...]
    > Ot, czary;)
    >
    > Silnik faradaya moze byc nie na dysku, a na drucie, wtedy to
    > pijany student biologii wyjasni, no, chyba, zeby go zaczac
    > wkrecac 'no ale strumien pola przez cewke sie nie zmienia':-)
    >
    > Na _generator_ Faraday'a rzeczywiscie trzeba sie nieco nagimnastykowac,
    > popatrzyc z jednego ukladu, popatrzec z drugiego, zastanowic
    > sie co sie stanie, jesli dysk bedzie nadprzewodnikiem (! :))
    > aby upewnic, ze sie z wyjasnieniem nie oszukuje, ale wszystko to
    > nadal w ramach XIXwiecznej (dla wygodny pierwsze lata XX sie

    Wnioskuje z tego, ze zaszlo dosc zabawne nieporozumienie.
    Rozumiem, ze piszesz o maszynie ktora Faradaya zbudowal 1821 roku, jako
    wersje 2.0, umieszczajac magnes, (np: w ksztalcie 'podkowy'), na podstawie w
    sposob trwaly, nieruchomo a wirnik, w ksztalcie dysku, wykonany z jakiegos
    przewodzacego prad diamagnetyka, np: z miedzi na ulozyskowanym wale...
    cos takiego:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/F
    araday_disk_generator.jpg
    http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal/FJ/faradisk1
    .gif
    Co do tej maszyny, to istotnie zadne czary, nikt nie ma jak dotad,
    jakichkolwiek uwag, Tak jak napisales, zasade dzialania mozna wylozyc w
    prostych slowach, nawet licealiscie no i wsrod fizykow panuje pelna zgoda,
    panowie Newton, Lorentz i Maxwell odpoczywaja w pokoju.

    Mnie, chodzi o te pierwsza wersje maszyny, ktora Faraday zbudowal rok
    wczesniej, w 1820 roku, w ktorej elememtem wirujacym jest magnes z
    ulozyskowanym walem umieszczonym wzdluz osi magnetycznej.
    cos takiego:
    http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal/KO/N-effect1
    .gif
    http://www.andrijar.com/rwoteewdm/frml01.png
    http://www.andrijar.com/homopolar/equ11.png
    Takie ulozenie powoduje, ze podczas obrotu tego magnesu wszystkie przedmioty
    dookola przesuwaja, sie po ekwipotencjalnych powierzchniach Gaus'a i nie sa
    poddawane dzialaniu zmiennego pola czy strumienia magnetycznego. Pomimo tego
    maszyna dziala...
    Tu wlasnie zaczynaja sie schody... Newton przewraca sie w grobie, gdyz jego
    trzecia zasada podczas pracy jako silnik, zostaje calkowicie pominiet.
    Zatem, jak postuluja niektorzy, byc moze rownania Maxwell'a sa zbyt
    wyobcowane z przestrzeni i malezalo by je 'pozenic' z dziewietnastowieczna
    teoria eteru, odpowiednio ztuningowana do wymogow w XXI ?
    Co do peacy jako generator, nie bede sie wypowiadal, gdyz zupelnie mnie to
    'nie lezy'... w moim pojeciu, nie powinna sie w takim wirniku w ogole
    indukawac jakakolwiek SEM

    </ciah>

    > Nie mówilem o wytlumaczeniu sposobu dzialania, ale o dokladnym opisie
    > co robic, aby dzialalo.

    > Bo? Leczy? Da sie sprzedac? Nie wierz w to, ze nie rusza czegos, bo to
    > im biznes popsuje. Kupia i sami biznes zrobia konkurencje wyprzedzajac,
    > w najgorszym razie wykupia, opatentuja i schowaja gleboko, aby
    > nikt nie widzial;-) Ale jakby rzucalo chocby cien, ze moze dzialac,
    > zainteresowaliby sie.

    Dziala samo z siebie, jak pisza rosjanie w opisie patentowym. Wystarczy
    arkusz wypolerowanej blachy zwinac w prawoskretna spirale okolo 1.5 obrotu i
    wejsc do srodka aby doznawac odmiennych stanow swiadomosci. Urzadzenie tak
    proste jak termofor, pomimo wielu patentow nie do upilnowania, kazdy moze
    sobie zrobic w dowolnej chwili.
    Badania oczywiscie ktos prowadzi tam gdzie latwiej i wiecej wolno np: w
    Indiach, tu kazdy moze leczyc kazdego jakakolwiek motoda :)
    http://www.drneetas.com/index.php?module=index&actio
    n=informationfields.html
    http://www.drneetas.com/index.php?module=testimonial
    &action=testimoniallisting.html

    pzdr:
    Rasta

  • 276. Data: 2014-05-21 00:46:47
    Od: "Rasta" <i...@n...spam>

    "Atlantis" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Zeby cos opatentowac nie musisz wcale dysponowac wyjasnieniem w 100%
    > spójnym z obecnym stanem wiedzy teoretycznej. Historia techniki zna
    > wiele przypadków, kiedy cos dzialalo, weszlo do masowej produkcji, ale
    > przez dlugie lata nikt tak do konca nie wiedzial dlaczego dziala.
    > Detektor krysztalkowy (a wiec wczesna dioda pólprzewodnikowa) to chyba
    > wlasnie jeden z takich przypadków.
    >
    > Patent nie jest publikacja w recenzowanym czasopismie z listy
    > filadelfijskiej. Kiedys gdzies nawet krazyl skan jakiegos dokumentu
    > patentowego na nowoczesna rózdzke radiestety. ;)

    Wszystko sie zgadza, nie ma takich wymogow.
    No, ba... Wrozka obronila doktorat na Sorbonne'ie z astrologii!

    pzdr:
    Rasta

  • 277. Data: 2014-05-21 00:52:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-19 16:10, J.F pisze:

    > Jest sens podawac leki przeciwgoraczkowe ? Organizm chyba wlasnie ma byc
    > cieply ?

    To masz dziecko? Miałeś kiedyś problem żeby utrzymać jego temperaturę
    poniżej 40 stopni podczas infekcji wirusowej?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 278. Data: 2014-05-21 00:56:16
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-19 20:28, WOJO pisze:

    > Ale nie za ciepły. :)
    > Powyżej 42 stopni Celsjusza następuje denaturacja białka.
    > Moja "biologica" zawsze powtarzała, że w przypadku wysokiej gorączki
    > masz pakować delikwenta do wanny z zimną wodą.
    > Zapalenie płuc łatwiej leczyć niż odwrócić proces denaturacji...

    > Niestety nie.

    Ależ tak. Jak sam napisałeś NFZ z gumy nie jest i nie robi się zazwyczaj
    celowania. Tak wiec jest wybór albo dać któryś z antybiotyków modnych w
    tym sezonie albo nie dać nic i pozwolić żeby własne przeciwciała
    niszczyły dziecku na przykład komórki mięśnia sercowego.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 279. Data: 2014-05-21 08:33:00
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > tym sezonie albo nie dać nic i pozwolić żeby własne przeciwciała niszczyły
    > dziecku na przykład komórki mięśnia sercowego.

    Niszczenie komórek wsierdzia czy osierdzia następuje dopiero w wyniku
    powikłań, więc nie przesadzajmy.
    To klasa lekarza i jego doświadczenie może i powinno uchronić nas przed
    takim powikłaniem.
    Dlatego ja osobiście preferuję lekarzy, którzy przy objawach grypo podobnych
    piszą receptę na antybiotyk,
    z wyraźnym zastrzeżeniem, że należy go wykupić, kiedy objawy się nasilą.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 280. Data: 2014-05-21 08:52:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Rasta" <i...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gaus'a i nie sa poddawane dzialaniu zmiennego pola czy strumienia
    > magnetycznego. Pomimo tego maszyna dziala...

    Nie widzę różnicy między oboma wariantami.
    W obu materiał przewodzący obraca się w polu magnetycznym.
    Znajdujące się w materiale elektrony poruszając się w polu prostopadłym do
    ich kierunku poruszania są poddawane sile (do lub od osi obrotu) i skutkiem
    jest różnica potencjałów między osią i brzegiem.
    Nie wiem co to są ekwipotencjalne powierzchnie Gaus'a i może dlatego nie
    widzę problemu.
    P.G.