  • 261. Data: 2014-05-19 15:28:48
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasniae, jak to dzia?a ?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 18.05.2014 23:36, Rasta wrote:
> [...]

    > zalozeniach tejze fizyki - (czas, to szczegolna forma energii), a jadnak
    > dziala powodujac niezwykle skutki/efekty.
    > Ci goscie nie wygladaja na sciemniaczy, mowia wprost, ze nie ma obecnie
    > metodologi do wyjasnienia zjawiska.
    > http://www.youtube.com/watch?v=mToE96X9uTs
    >
    > Poza tym zjawisko, jak sie okazuje znane od setek lat i dosc dokladnie
    > zamiatane pod dywan, zarowno w sredniowieczu - (Roger Bacon i Nostradamus),
    > jak i wspolczesnie.
    >
    > No i te patenty, bez wyczerpujacego wyjasnienia, jedynie na podstawie
    > opisuopisu niemalze cudownych ozdrowien...

    I to bardzo mocna przesłąnka, żę to jednak fake.
    Znane od setek lat, tak rewolucyjne, a opisać nie chcą.

    "Bo ukradną i nie zarobią". No kurde, byliby zbawcami świata i od
    forsy i panienek się nie mogli opędzieć, a tak sobie w garażu
    majstrują i sprzedają. Bez jaj;>
    No i jakby działało to by się firmy farmaceutyczne zainteresowały.
    Usługę sprzedawały za koszmarne pieniądze, ale dzięki marketingowi
    i autorytetowi prawdziwych badan wzięcie byłoby ogromne.

    pzdr
    bartekltg

  • 262. Data: 2014-05-19 15:36:24
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 17.05.2014 17:03, Lisciasty wrote:
    > bioprądopsuja nastąpiła nagła poprawa. Jakieś bakterie
    > ponoć znalazła i je wytłukła tym zasilaczem,
    > a odczulała chyba na kurz i mleko, musiałbym żonę
    > dopytać o szczegóły.

    To w sumie możliwe, wszyscy ustawili się na astmę, a dziecko
    miało 'przewlekłe przeziębienie'. Jak ma się wielkiego
    pecha to znów i na gruźlicę da się załapać.

    Ale to nadal placebo, dlaczego teki prąd miałby zabijać bakterie?

    pzdr
    bartekltg

  • 263. Data: 2014-05-19 16:10:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
    >Zwykłe bździunie zazwyczaj przepisują środki przeciwgorączkowe, bo
    >widzą, że to infekcja wirusowa i każą przyjść za parę dni żeby się

    Jest sens podawac leki przeciwgoraczkowe ? Organizm chyba wlasnie ma
    byc cieply ?

    >upewnić czy na skutek osłabienia nie doszła infekcja bakteryjna.
    >Jeśli tak to dają antybiotyki. A u małego dziecka bardzo często po
    >wirusowej dochodzi bakteryjna.

    Czyli pewien sens z tymi antybiotykami jest ...

    J.

  • 264. Data: 2014-05-19 16:22:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 15:24:19 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
    > Nie tylko treść ale i forma. Może sam nie wierzysz w piguły
    > i dzieciak to czuł, a przy prądzie jakoś dawałeś mu pozytywny
    > przekaz?

    Wprost przeciwnie. Byłem i jestem sceptykiem prądu,
    a do lekarki chodziliśmy z entuzjazmem, bo polecało ją
    mnóstwo osób, a dostać się tam graniczy z cudem.

    L.

  • 265. Data: 2014-05-19 19:11:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Wprost przeciwnie. Byłem i jestem sceptykiem prądu,
    > a do lekarki chodziliśmy z entuzjazmem, bo polecało ją
    > mnóstwo osób, a dostać się tam graniczy z cudem.

    A czy natura tego cudu granicznego została już wyjaśniona?

    --
    Jarek

  • 266. Data: 2014-05-19 19:11:39
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 19.05.2014 16:22, Lisciasty wrote:

    > Wprost przeciwnie. Byłem i jestem sceptykiem prądu,
    > a do lekarki chodziliśmy z entuzjazmem, bo polecało ją
    > mnóstwo osób, a dostać się tam graniczy z cudem.

    A żona? ;>

    Może dziecko lubi s-f. Pani w kitlu przypisująca
    piguły to jakiś przeżytek, za to pani w kitlu obok
    wielkiej elektronicznej maszyny musi działać;-)

    Wg opisu urządzenie bardzo skomplikowane nie jest. Może by skopiować? ;>

    pzdr
    bartekltg

  • 267. Data: 2014-05-19 19:17:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 19:11:23 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > A czy natura tego cudu granicznego została już wyjaśniona?

    Cud jak to u nas w kraju, lekarz na NFZ, który ma dobrą opinię
    co sprawia że ludzie przepisują dzieci do przychodni,
    w której przyjmuje. Kolejki są jak pisałem na 3 miesiące
    naprzód.

    L.

  • 268. Data: 2014-05-19 19:24:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 19:11:39 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
    > A żona? ;>

    Ona chodziła do alergologa, mi się trafił prądolog :>

    > Może dziecko lubi s-f. Pani w kitlu przypisująca
    > piguły to jakiś przeżytek, za to pani w kitlu obok
    > wielkiej elektronicznej maszyny musi działać;-)

    Nadal wątpię. Był w humanitarium, w muzeum techniki,
    grzebał ze mną przy oscyloskopie gmerając przewodami,
    pralkę obsługuje, miernikiem impedancji zwarciowej
    też się bawił. Żadne z tych ustrojstw nie spowodowało
    uzdrowienia z kaszlu, niestety, a szkoda
    bo by było za darmo :>

    > Wg opisu urządzenie bardzo skomplikowane nie jest.
    >Może by skopiować? ;>

    Kombinuję, jak tam podejść z oscyloskopem,
    mam taki mały walizkowy, tylko kobitę trzeba by
    jakoś wyprowadzić gdzieś na bok :]
    Jakby się okazało, że tam się generuje np.
    przebieg prostokątny z określoną regulowaną
    częstotliwością, to problemu raczej nie ma.
    Trzeba by tylko wykumać zakres częstotliwości
    ubijający tego czy owego robala i można leczyć :]

    Inną sprawą jest odzwyczajanie tym czymś ludzi
    od palenia, tu zupełnie nie mam pomysłu
    jak to działa, tutaj już może być chyba placebo.
    Choć diabli wiedzą...

    L.

  • 269. Data: 2014-05-19 20:28:26
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jest sens podawac leki przeciwgoraczkowe ? Organizm chyba wlasnie ma byc
    > cieply ?

    Ale nie za ciepły. :)
    Powyżej 42 stopni Celsjusza następuje denaturacja białka.
    Moja "biologica" zawsze powtarzała, że w przypadku wysokiej gorączki masz
    pakować delikwenta do wanny z zimną wodą.
    Zapalenie płuc łatwiej leczyć niż odwrócić proces denaturacji...

    >Czyli pewien sens z tymi antybiotykami jest ...
    Niestety nie.
    Antybiotyk powinien być celowany, po wcześniejszym wyhodowaniu szczepu na
    pożywce w laboratorium.
    Sęk w tym, że to są dodatkowe koszty, a sama hodowla trwa czasem kilka dni.
    W takim przypadku lekarz musi podjąć decyzję, czy już dać antybiotyk (o jak
    najszerszym spektrum działania), czy czekać na wyniki z laboratorium.
    Przy nietypowych objawach powinno się robić dwie rzeczy równolegle, ale NFZ
    też z gumy nie jest...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 270. Data: 2014-05-19 20:37:36
    Od: "Rasta" <i...@n...spam>

    "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message

    > I to bardzo mocna przeslanka, ze to jednak fake.
    > Znane od setek lat, tak rewolucyjne, a opisac nie chca.
    >
    > "Bo ukradna i nie zarobia". No kurde, byliby zbawcami swiata i od
    > forsy i panienek sie nie mogli opedziec, a tak sobie w garazu
    > majstruja i sprzedaja. Bez jaj;>
    > No i jakby dzialalo to by sie firmy farmaceutyczne zainteresowaly.
    > Usluge sprzedawaly za koszmarne pieniadze, ale dzieki marketingowi
    > i autorytetowi prawdziwych badan wziecie byloby ogromne.

    Nie to, ze nie chca, lecz nie ma jak, na gruncie wspolczesnej fizyki.
    Podobnie jak nie da sie wytlumaczyc w sposob spojny dzialania silnika
    unipolarnego, tzw: 'motor Faraday'a'. Pomimo tego maszyna dziala i to
    zarowno jako silnik i jako pradnica.

    Firmy farmaceutyczne nic by nie sprzedaly... najwyzej huty aluminium,
    Centrostal albo Metalzbyt, mogl by zarobic na arkuszach blachy. To jest tak
    proste w budowie, jak arkusz blachy :)

    Rasta.