  • Data: 2011-09-05 22:21:31
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michoo napisał:

    > Następnym razem przyłóż po prostu dłoń do bolącego miejsca, drugą
    > skieruj w niebo i powtarzaj "przeszło, przeszło, nie ma bólu, nie ma
    > bólu" i skup się na energii przepływającej do bolącego miejsca. Po
    > chwili poczujesz ciepło tej energii i przestanie boleć.[*]
    >
    > Sugestia w kwestii bólu jest zadziwiającą sprawą - ile to było badań nad
    > tym jak wpływa na działalność przeciwbólową forma podania,smak, kolor,
    > czy kształt placebo. Ba, istotnie wpływają nawet niewerbalne sygnały od
    > podającego lek - dlatego właśnie przeprowadza się "podwójnie ślepą próbę".

> [...]

    Ale na ból zęba działa jak złoto - wielokrotnie dokonywałem na sobie
    zamawiania bólu...

    Mechanizmy są proste - wystarczy odciąć bodźce bólowe od głównych torów
    nerwowych i powstrzymać się od powtarzania odruchów drażniących - ból
    minie...

    Tak potrafię drobne bodźce bólowe wyłączyć (póki co tylko sobie, nie
    potrafię drugiej osobie wmówić ze nie boli), odciąć się od uczucia
    zmęczenia (chwilowo, hipoglikemii żadna autoperswazja nie pokona, praw
    fizyki pan nie zmienisz...) - i tyle mojego.

    --
    Darek