  • Data: 2011-09-06 19:22:55
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2011 13:07, Marek S pisze:
    > Użytkownik "Padre"<P...@n...net> napisał w wiadomości

    > w Tybecie ,Kaukazie Chinach dość długa
    To najpierw szybkie googlanie:
    http://www.hfhrpol.waw.pl/Tybet/raport.php?raport_id
    =334
    Prawo do opieki zdrowotnej

    Powszechna dostępność podstawowej opieki zdrowotnej oraz stosowanie
    leków zapobiegających przyniosło wyraźną poprawę w stanie zdrowia
    ludności TRA. Średnia długość życia Tybetańczyków znacznie się
    podniosła, choć nadal jest najniższa w ChRL.

    http://www.chinaembassy.org.pl/pol/zt/zgxz/t129424.h
    tm
    Oprócz tego również lecznictwo i higiena uległy widocznemu polepszeniu,
    dzięki temu średnie życie w Tybecie wydłużyło się od 35 lat do 67 lat.

    www.parp.gov.pl/files/74/81/106/azerbejdzan.pdf
    Średnia długość życia mężczyzn wynosi. 60 lat

    http://portalwiedzy.onet.pl/28208,,,,armenia,haslo.h
    tml
    Średnia długość życia: mężczyźni 68 lat, kobiety 75 lat.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska
    Oczekiwana długość życia
    W całej populacji 75,85 lat
    Mężczyzn 71,88 lat
    Kobiet 80,06 lat

    Coś ta medycyna naturalna nie taka super.

    > A nawet do dziś te
    > miejsca sa ciekawe z punktu widzenia różczkarzy
    Zdaje się, że jest cały czas otwarty konkurs dla różdżkarzy - wystarczy
    w ślepej próbie określić w których rurach płynie woda i można zdobyć
    paręset k$.

    > Ja uwazam że fascynacja i
    > bezkrytyczna wiara w naukę tez jest ograniczeniem .
    Bezkrytyczna wiara w naukę jest zła - podstawą nauki i postępu jest
    zadawanie pytań. Ale z 2 strony paranauki często jedyne wyjaśnienie
    jakie dają to wiara w coś całkowicie niezgodne z wiedzą fizyczną.

    Tylko przypomnę silniki na magnesy stałe - jest masa ludzi o tym
    mówiących, ale ciągle nie zaprezentowano żadnego działającego modelu dla
    jakiejś uczelni do badań.

    > Widzę ze to najbardziej aktywny wątek na grupie elektronicznej .
    Dopóki nie zaczną się z pme robić paranauki (jak na fizyce) to można
    miło pogawędzić ;)

    Michoo