  • Data: 2011-09-06 05:21:52
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 00:12:01 +0200, JanuszR napisał(a):
    > Oczywiście, teoria jest obojnaka kwantowo-falowa. Dla skali makro
    > stosujemy raczej teorię falową w skali mikro - kwantową i obie są
    > słuszne. Kwant o tak małej energii jak fala 12cm nigdy nie będzie w
    > stanie zerwać nawet najsłabszych wiązań chemicznych van den Waalsa. Z
    > tym, że aby je zerwać musiałby wejść w reakcję a nie wejdzie bo nie
    > widzi.

    No wiesz, przypomniala mi sie instalacja do trawienia plazmowego.
    W komorze zmniejszamy cisnienie, doprowadzamy napiecie stale i zmienne
    ~30MHz, niby jak piszesz - dlugosc fali za dluga, a jednak wszystko zaczyna
    swiecic i epoksydy znikaja :-)

    Zapomniales o drugiej czesci teorii - dlugosc fali nieistotna, natezenie
    pola sie liczy. Owszem, 100V/m to nie jest duzo na dystansie 10um :-)

    > Ponieważ obiekty są skali makro nie występuje tunelowanie. W
    > sumie możemy orzec, że zgodnie z naszą wiedzą NIE MA FIZYCZNYCH
    > MOŻLIWOŚCI ABY FALA DO 1cm mogła powodować zmiany w organizmach pod
    > warunkiem, że jej moc nie podniesie znacząco temperatury. Bajki w
    > wpływie sieci energetycznych 50Hz to już zupełna fantazja.

    A potem golebie wywiezione w ciezarowce wracaja do wlasciciela prosto.
    Skad one wiedza ? Sa rzeczy o ktorych sie filozofom nie snilo :-)

    J.