  • 1. Data: 2012-01-18 05:32:24
    Temat: Move Kinnect na PC?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Czy jest jakiś opdpowiednik Move z PS3 i Kinnect z Xboksa na PC?

    Pytanie jak najbardziej o hardware. :-)
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-01-18 05:34:35
    Temat: Re: Move Kinnect na PC?
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-18 06:32, BAREK pisze:
    > Kinnect z Xboksa na PC

    Kinect sam w sobie
    i oparty na tym samym izraelskim czipie produkt Asusa.

    Może jeszcze coś, ale dawno nie szukałem.
    P.

  • 3. Data: 2012-01-18 05:42:30
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-01-18 06:34, Pan Piskorz pisze:

    > Kinect sam w sobie
    > i oparty na tym samym izraelskim czipie produkt Asusa.
    >
    > Może jeszcze coś, ale dawno nie szukałem.
    > P.

    I są gry i inne aplikacje z tego korzystające?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2012-01-18 06:27:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-18 06:42, BAREK pisze:
    > I są gry i inne aplikacje z tego korzystające?

    Nie wiem czy gry.
    Są sterowniki. Dla kinekta - MS, dla obu - istnieje otwarty projekt.

    Są firmy komercyjnie wykorzystujące to urządzenie.
    Poszukaj sobie może wideo z MTS - bardzo fajne wykłady były.
    http://itreseller.pl/aktualnosci/relacje/item/725-mt
    s-2011-na-%C5%BCywo-hackowanie-kinecta.

    P.

  • 5. Data: 2012-01-18 09:07:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-18, o godz. 06:42:30
    BAREK <b...@p...pl> napisał(a):

    > I są gry i inne aplikacje z tego korzystające?

    Jako ciekawostka: widziałem na jakimś pokazie k?órejś dużej bazy danych
    (Oracle? Postgres/EnterpriseDB?) wykorzystanie Kinect-a w medycynie.
    Konkretnie na sali operacyjnej. W połączeniu z bazą danych medycznych
    pozwalał operującemu na dostęp do informacji o pacjencie: badaniach,
    podanych lekach etc. Dzięki sterowaniu gestami możliwe było zachowanie
    sterylności na sali operacyjnej - operujący i asysta nie musieli
    dotykać żadnych sterowników systemu typu klawiatura czy mysz/trackball.

  • 6. Data: 2012-01-18 10:21:00
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: BAREK <b...@p...pl>

    > Witam,
    > Czy jest jakiś opdpowiednik Move z PS3 i Kinnect z Xboksa na PC?
    >
    > Pytanie jak najbardziej o hardware. :-)

    Kinect for Windows startuje 1 lutego. Razer wypuścił coś co wygląda jak
    Move, ale się dziś zblakałtowali. :P

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 7. Data: 2012-01-18 11:56:28
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Goomich napisał:
    > You have one message from: BAREK <b...@p...pl>

    > Kinect for Windows startuje 1 lutego.

    I ma być o $100 droższy od Xboksowego. Ponoć MS tak to tlumaczy "to
    produkt, ktorym zainteresowane sa firmy, dolaczamy do niego specjalne
    oprogramowanie* wiec musi byc drozszy - nie widzimy w tym zadnego problemu"

    *) oprogramowanie, ktore (podobno, nie wnikalem, ale tak pisza) - jest
    darmowe do sciagniecia z jakichs stron :)

  • 8. Data: 2012-01-18 12:50:37
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    >
    > *) oprogramowanie, ktore (podobno, nie wnikalem, ale tak pisza) - jest
    > darmowe do sciagniecia z jakichs stron :)

    a co ma powiedzieć?
    zawsze to brzmi lepiej niż że znaleźli niszę rynkową i wydoją kolejne
    miliony klientów :)

  • 9. Data: 2012-01-18 13:46:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-18 13:50, Tadeusz pisze:

    > a co ma powiedzieć?
    > zawsze to brzmi lepiej niż że znaleźli niszę rynkową i wydoją kolejne
    > miliony klientów :)

    Zanim więc dam się wydoić - powiedzcie, co lepiej "czyta" ruch. Kinnect
    czy move? Movem się bawiłem wiele razy i bardzo mi się podobała
    precyzja. Jakoś trudno mi uwierzyć, że Kinnect jest równie sprawny w
    czytaniu ludzkiej sylwetki.

  • 10. Data: 2012-01-18 16:28:15
    Temat: Odp: Move Kinnect na PC?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Testowałem Move i Kinect. Wynik testu - kupiłem Kinect. Raz, że moim
    zdaniem, nie ma sensu trzymanie czegokolwiek w rękach, dwa, super grać z
    kimś w parze.

    PC