  • 61. Data: 2010-04-03 20:29:38
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 03 Apr 2010 20:00:03 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm, na caly cykl. Na godzine to by nie mialo sensu.

    Mój błąd, istotnie na cały cykl. Tym gorzej dla literki A ;))

    r.
    _____________

  • 62. Data: 2010-04-03 20:35:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 03 Apr 2010 20:05:23 +0200, LEPEK <gdzies@wsi> wrote:

    > Dodatkowo silnik 49 ccm 4-suw osiągi będzie miał żadne,

    A jakie ma mieć, skoro ustawowo ma rozpędzić toto do 45km/h?

    > a możliwości
    > poprawy o wiele mizerniejsze i do tego droższe, niż w dwusuwie.

    Jeśli prosty do oddławienia, to w sumie czemu nie, tym bardziej
    ze zdławione częstokroć są tragiczne w obejściu.

    r.
    _____________

  • 63. Data: 2010-04-03 20:37:38
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości

    > Pewnie. A wrzątek też o dobre 5-8 stopni cieplejszy.
    > Niby pestka, ale kawa się dokładniej zaparza i mniej cukru trzeba sypać.

    Cieplejszy o całe 9,5 i do tego sam cukier się wytrąca z wbudowej komory
    rafinacyjno-jonowej z zimną fuzją.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 64. Data: 2010-04-03 20:38:16
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhreu4u.v1s.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > To skąd wiesz, że duża?

    Po długości kreski na naklejce :))

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 65. Data: 2010-04-03 20:50:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Rędziak pisze:

    > A jakie ma mieć, skoro ustawowo ma rozpędzić toto do 45km/h?

    No tylko właśnie o to chodzi czy ten skuter w ogóle da radę te 45km/h.
    Czy da radę pod lekką górę.
    I ile mu zajmie rozpędzanie się do tej prędkości.

    > Jeśli prosty do oddławienia, to w sumie czemu nie, tym bardziej
    > ze zdławione częstokroć są tragiczne w obejściu.

    Tylko oddławiony dwusuw będzie zapewne znacznie mocniejszy niż
    oddławiony czterosuw. Tyle że pewnie mniej "kulturalny".

  • 66. Data: 2010-04-03 21:27:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-03, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > A ja mogę:
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2005098
    0825

    > Pralkę A od G różni 0.2kWh na godzinę cyklu dla 1kg prania.
    > 0.1PLN na kilogramopraniogodzinę.

    Dla standardowego cyklu prania, przy programach używanych praktycznie
    już tak dobrze (przecież to żadna rewelacja) nie musi być :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 67. Data: 2010-04-03 21:32:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-03, kml <A...@g...lp> wrote:

    > Po długości kreski na naklejce :))

    Smiley nie zmienia faktu, że właśnie próbujesz zrobić z siebie idiotę
    ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 68. Data: 2010-04-03 21:36:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-03, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > No tylko właśnie o to chodzi czy ten skuter w ogóle da radę te 45km/h.
    > Czy da radę pod lekką górę.
    > I ile mu zajmie rozpędzanie się do tej prędkości.

    Jeśli maksymalnie ma dać radę 45km/h to pod górę nie ma prawa tyle zrobić :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 69. Data: 2010-04-03 21:40:46
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-04-03 20:37, kml pisze:

    > Cieplejszy o całe 9,5 i do tego sam cukier się wytrąca z wbudowej komory
    > rafinacyjno-jonowej z zimną fuzją.

    Wiem. I od kiedy go mam, to pralka jakby ciszej chodzi.
    A przez ok. 24h od ostatniego grzania wody halogeny i świetlówki
    w całym mieszkaniu dają bardziej naturalną barwę światła.
    Tylko trzeba mieć gniazdko odpowiednio sfazowane, tzn. zero
    na prawo od uziemienia (patrząc ogonkiem do dołu).
    Basy też są bardziej aksamitne... o shit, nie ta grupa.

    v.

  • 70. Data: 2010-04-03 21:44:42
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhrf5us.37r.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Smiley nie zmienia faktu, że właśnie próbujesz zrobić z siebie idiotę
    > ;-P

    No to będzie nas dwóch :)

    --
    pozdrawiam