  • 31. Data: 2010-05-12 13:48:59
    Temat: Re: Motocyklista zatrzymal pijanego kierowce
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.05.2010 doktorski <d...@g...com> napisał/a:
    > " - Panie, jakiś facet na motorze wjechał w wózek - mówił starszy
    > mężczyzna. Przytaknęła mu obok kobieta."
    >
    > Tak powstaja urban legends, czyjakostak...

    Nie nie, to się nazywa stereotyp.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 32. Data: 2010-05-12 14:28:40
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 12 Maj, 15:46, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > E, działał w stanie wyższej konieczności. ;-)
    Byl kiedyss kejs naszego owczesnego kulegi, ktorego imienia/ksywy nie
    pomne, ktory swoja dziewincetkonna Celica wiozl ranne dziecko do
    szpitala. Zatrzymali go za jazde na wprost z pasa do lewoskretu
    (omijal korek). Cieknaca po twarzy dziecka krew (prawdopodobne bylo
    uszkodzenie oka) nie pomogla. Wypisali mandat...

    W pozniejszych komentarzach jeden z wazniejszych na owym terenie
    policjantow stwierdzil, ze co prawda patrol powinien umozliwic
    kierowcy dalsza jazde ale ten winien sie potem zglosic na najblizszy
    komisariat celem zlozenia zeznan i przyjecia mandatu karnego.

    To tyle nt. stanu wyzszej koniecznosci w Polsce.

    pzdr, dr
    14/525

  • 33. Data: 2010-05-12 15:29:05
    Od: Glub <g...@g...com>

    <n...@s...com> wrote:

    > Jeden problem juz odpadl. Teraz tylko sie zastanawiam jak wiek
    > okreslic skoro dzieci nie maja poroza...

    Pytasz o legitymację szkolną:)
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 34. Data: 2010-05-12 15:31:06
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    > PS
    > Pijakom za kolkiem lapy bym lamal.
    Wystarczy kciuki obciąć.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 35. Data: 2010-05-12 16:20:47
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 12 May 2010 16:28:40 +0200, doktorski <d...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > (omijal korek). Cieknaca po twarzy dziecka krew (prawdopodobne bylo
    > uszkodzenie oka) nie pomogla. Wypisali mandat...

    No tak, genialni panowie policjanci. No cóż, ja bym nie przyjął i
    zasuwał do sądu, znajomość prawa przez przeciętnego policjanta raczej
    nie powala.

    (A oprócz tego numery i złożyć później skargę do Komendy Głównej czy
    gdzie tam trzeba)

    [...]
    > To tyle nt. stanu wyzszej koniecznosci w Polsce.

    Zależy pewnie na kogo się trafi. No i ja liczę na to, że będą
    się nam policja i sądy cywilizować, ostatnio coraz częściej np.
    czytam o sensownym podejściu do obrony koniecznej, tzn. albo stwierdzaniu
    przez prokuraturę że nie nastąpiło przekroczenie granic (co jest
    lepsze) albo przez sądy (bo prokurator swoje musi, wzdech).

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 36. Data: 2010-05-12 18:16:42
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-05-12 16:28, doktorski pisze:
> [...]
    > (omijal korek). Cieknaca po twarzy dziecka krew (prawdopodobne bylo
    > uszkodzenie oka) nie pomogla. Wypisali mandat...

    Ja pamiętam z jakiejś grupy, że lekarz wezwany do szpitala z powodu
    jakiejś większej awarii był zatrzymany za przejechanie na czerwonym, jak
    nikogo nie było, to go na bombach odeskortowali i tylko na miejscu się
    upewnili, że mówił prawdę. Jeśli historia jest prawdziwa, to jak
    wszędzie są ludzie, którzy potrafią się dostosować i są debile ślepo
    wykonujący procedury (i to tylko niektóre).

    --
    M.

  • 37. Data: 2010-05-12 20:09:44
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "gildor" napisał

    > nie napisali jak doświadczony był to motocyklista. w końcu kilkadziesiąt
    > minut ścigał typa, to za doświadczony nie był, nie? trenował właśnie.

    > krw, dzięki, bo wydawało mi się, że tarło się w maju kończy i w czerwcu
    > już można.
    >
    > --
    > gildor
    > czarny grzechotnik w litrze k5

    *** Sebastian jezdzi na moto od wielu lat. Mieszkal na moim podworku i
    pamietam jak zaczynal katowac motorynki dobre pietnascie lat temu. Potem
    byly jawiszony, japonce itd- ostatnio widzielismy sie dawno temu sie przy
    okazji mojego slubu gdzie robil fotki (jest fotoreporterem i to dobrym) i
    potem jego przeprowadzki na drugi koniec miasta. Szacunek.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 38. Data: 2010-05-12 21:09:32
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 May 2010 15:29:05 +0000 (UTC), Glub <g...@g...com>
    wrote:

    >Pytasz o legitymację szkolną:)

    Do tego trzeba byc selekcjonerem. Czytalem na preclach. A mnie
    interesuja metody nie wymagajace stania na bramce.
    no.
    ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 39. Data: 2010-05-13 05:12:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
    > Chociaż tak na zdrowy rozsądek - próba zatrzymania samochodu motocyklem?
    > To wykazywanie lekkich skłonności samobójczych, wystarczy jechać za
    > facetem, samochodem nie ucieknie a w końcu się będzie musiał zatrzymać.

    na baku motocykla zrobi 200km a na baku auta co najmniej 500. i teraz
    pytanie: po ile paliwa mieli obaj?
    no, to tyle w temacie jechania za.

  • 40. Data: 2010-05-13 05:16:04
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 12 Maj, 14:14, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote:

    > Dzielny Sebastian! Zuch chlopak! Dobrze, ze jeszcze znalazl przechodnia
    > do pomocy.

    no, przynajmniej mial swiadka - inaczej jak nic byloby w gazetach, ze
    bandzior na motorze napadl spokojnego kierowce samochodu, przykladnego
    meza i ojca...

    scibor
    Helga VFR800Fi