    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.warszawa
    Subject: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Date: Wed, 25 May 2011 09:02:47 +0200

    W dniu 2011-05-24 17:10, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-05-24 16:42, Arek pisze:
    > (...)
    >
    > Zrób sobie konkurs audiotele i potwierdzaj według własnego uznania:
    [...]
    Dzięki za radę.

    > Sugerowanie innym ułomności intelektualnej jest starą zagrywką ludzi,
    > którzy sumie mają niewiele do powiedzenia, za to muszą sobie
    > popisać na newsach, by się jakoś dowartościować.

    Niczego takiego nie sugerowałem, dziwne, że tak to odebrałeś. Ale dalsza
    projekcja w Twojej wypowiedzi pokazuje co Tobą kieruje.

    > Zapisz się do jakiejś partii - tam populistów i demagogów bardzo
    > potrzebują...

    A to ciekawe, że znowu piszesz o sobie. Cały czas zarzucasz innym, że
    nie mają racji, natomiast sam, ani razu (a sprawdziłem to dwukrotnie)
    nie napisałeś niczego konkretnego, nawet cienia argumentu. Nawet parę
    razy próbowałeś ironizować, ale do tego trzeba mieć pewną wiedzę i
    umiejętności, aby się nie ośmieszać.

    A.