  • 21. Data: 2011-05-19 09:06:42
    Temat: Re: Motocykliści CD...
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Maj, 10:13, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:
    > 3. Jak jadę motocyklem to wnerwiają mnie ci debilni kierowcy osobówek
    > którzy z zazdrości, że przejadę szybciej z premedytacją zajeżdzają drogę.

    A tak mowiac szczerze, to ile miales takich sytuacji?

    Bo ja zlosliwych zajechan z premedytacja 1, moze 2 w zyciu. W
    rzeczywistosci wyglada to zupelnie inaczej.

    Jad, ktory codziennie wylewany jest tu na grupie, na ulicy sie niemal
    nie pojawia. Moze u takich jak topposterow jak ten rozpoczynajacy ten
    watek jad zostaje w szczelnym wnetrzu jego puszki...

    Za to glupich i nieodpowiedzialnych zachowan kierowcow (kazdej masci i
    wyznania) - kazdego dnia 1-2, mimo, ze jezdze stosunkowo malo.

    Moje wnioski - to zupelnie nikomu niepotrzebne bicie piany w
    internecie. Niektorym sie poprostu nudzi.
    --
    zdrowka
    amos

  • 22. Data: 2011-05-19 09:19:33
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Widzę to co widzę, a nie coś innego.
    A "może" to jest szerokie i głębokie. ;)

    Napisałem w innym poscie: kierowcy aut w PL jeżdżą często
    jak idioci.

    Problem polega na tym, że jak taki idiota wsiądzie na motocykl,
    to jeździ nieraz i nie-dwa jak DEBIL.

    Tak uważam.
    Przyjmij to do wiadomości... na luzie. ;)

    --
    CB

  • 23. Data: 2011-05-19 12:30:30
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 09:06, amos pisze:

    > Bo ja zlosliwych zajechan z premedytacja 1, moze 2 w zyciu. W
    > rzeczywistosci wyglada to zupelnie inaczej.

    No ja sporo częściej. Nie wiem, może jakbym zapierniczał kanionem to by
    nie zdążyli zajeżdzać ale jak jadę sobie spokojnie i powoli to wiele
    razy widziałem jak stojący normalnie kierowca nagle zupełnie bez
    potrzeby wykonuje lekki ruch tak aby zwęzić kanion. Wykonuje ten ruch w
    miejscu zuepłnie nieuzasadnionym zmianą pasa itp.

    No ale 100% pewności nie mam, może tak sobie ma w zwyczaju jeździć od
    jednego pasa do drugiego.

    Inna sprawa to fakt, że mimo wszystko częściej się spotykam z
    uprzejmością i zrobieniem większego przejazdu w kanionie. (no ale tu był
    wątek o debilach).

    --
    M.

  • 24. Data: 2011-05-19 12:54:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale na pewno nie ogarnia zasad pisania w usenecie.

    od tego się rispekt na dzielni nie zwiększa

  • 25. Data: 2011-05-19 13:30:36
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Widać, że nie jeździłeś autem.

  • 26. Data: 2011-05-19 14:21:11
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "SkiMir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
    news:ir2rg7$12p$1@news.onet.pl... W dniu 2011-05-19 09:06, amos pisze:
    > No ja sporo częściej. Nie wiem, może jakbym zapierniczał kanionem to by
    > nie zdążyli zajeżdzać

    Ale jakby zdazyli, to to by mogl byc ostatni zapiernicz w Twoim zyciu ;-P

> [...]
    > zwęzić kanion. Wykonuje ten ruch w miejscu zuepłnie nieuzasadnionym zmianą

    A skad wiesz, czy po jego drugiej strony nie ma akurat wyrwy w asfalcie?

    > Inna sprawa to fakt, że mimo wszystko częściej się spotykam z uprzejmością
    > i zrobieniem większego przejazdu w kanionie.

    Tez zauwazam wieksza uprzejmosc w stosunku do jednosladow, nie tylko w
    korkach.

    (no ale tu był
    > wątek o debilach).

    :-)

    --
    Axel

  • 27. Data: 2011-05-19 15:09:12
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-05-18 10:01, Robert_J pisze:
    > Podobnie można powiedzieć o tirowcach, taksówkarzach, rowerzystach,
    > nawet o internautach kiedy się dłużej poczyta grupę ;-))).
    > A tak poważnie to mocno generalizujesz. Zauważ że zdecydowanie łatwiej
    > zwraca się uwagę na jednego idiotę niż stu normalnych...

    Dzisiaj na wlocie do wrocławia z A4 (karkonoska). Dawca nerek jedzie w
    kierunku A4 lewym pasem przy barierach betonowych wchodzi na kółko i
    jest tuż koło bariery a na drugim pasie tir. Ja jadę z naprzeciwka lewym
    pasem też przy barierkach Jak to zobaczyłem to odruchowo się schowałem w
    obawie, że ten idiota przeleci przez barierę a potem przez moją przednią
    szybę. Niech się zabije jak chce to jego sprawa, ale niech nie angażuje
    w to osób postronnych.

  • 28. Data: 2011-05-19 15:30:09
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 13:30, cbnet pisze:
    > Widać, że nie jeździłeś autem.

    No jednocześnie to nie ale ku memu częstemu niezadowoleniu muszę w
    większości autem stać w korkach...

    --
    M.

  • 29. Data: 2011-05-19 15:54:36
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-18 10:01, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uzasadnij!

    Wczoraj godz. 14. Zjazd z A4 na Sośnicowice, Kędzierzyn. Slifierka na
    200m (tyle było prostki) rozpedza sie na maxa i leci pod dużego
    dostawczaka. Rozsmarowana wraz z jeżdzcem na 40 m w drobnych czesciach
    .... Polecam takie widoki wszystkim szlifierzom...

    Michał

  • 30. Data: 2011-05-19 19:19:25
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    I nie wiesz DLACZEGO kierowcy w korku podjeżdżają w poprzek
    pasa?

    ... poza oczywiście zajeżdżaniem/ustępowaniem motorom drogi,
    bo nic lepszego przecież do roboty to nie mają, jak najbardziej. ;)