  • 11. Data: 2011-05-18 10:47:30
    Temat: Re: Motocykliści CD...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Maj, 10:15, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Jeżdżę o lat po mieście i po trasach podmiejskich i stwierdzam
    > autorytatywnie, że wszyscy ludzie (poza mną) do DEBILE.

    Nie da się jeździć po naszych drogach, jak jadę i w końcu uda mi się
    wyprzedzić jakiegoś ćwoka, fajtłapę który się wlecze, to zaraz
    wnerwiają mnie debile i wariaci którzy mnie wyprzedzają ;)

    L.

  • 12. Data: 2011-05-18 11:11:45
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Nawet mi się nie chce tracić na TO czasu.

    Nie dziwię się (po wczorajszym) skąd taka obfitość flejmów
    w tym temacie.

    Polacy (my!) jeżdżą jak idioci.
    Polak na motocyklu może więcej i jeździ jak DEBIL.

    IMHO.

    PS: bez uzasadnienia.

    --
    CB

  • 13. Data: 2011-05-18 11:16:05
    Od: "Jan Kowalski" <j...@c...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał:

    > Nie da się jeździć po naszych drogach, jak jadę i w końcu uda mi się
    > wyprzedzić jakiegoś ćwoka, fajtłapę który się wlecze, to zaraz
    > wnerwiają mnie debile i wariaci którzy mnie wyprzedzają ;)

    Panie tego, mnie ostatnio taki wyprzedzał motorem - jak dodał gazu to aż mi
    piwo wypadło z ręki ;)

    JK

  • 14. Data: 2011-05-18 11:45:31
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-18 10:13, Skimir pisze:
    > Czy masz jakiś inny punkt widzenia?
    > Bo widzisz ja mam ich kilka:
    > 1. Jak jadę samochodem osobowym to wnerwiają mnie głównie "tiry" i
    > rowerzyści (niektórzy to debile)
    > 2. Jak jadę rowerem to głównie osobówki mnie doprowadzają do szału -
    > szczególnie prowadzone przez debili hamujących z piskiem opon na moich
    > plecach.
    > 3. Jak jadę motocyklem to wnerwiają mnie ci debilni kierowcy osobówek
    > którzy z zazdrości, że przejadę szybciej z premedytacją zajeżdzają drogę.
    >
    > Tak więc widzisz... Może najbardziej debilna jest Twoja autorytatywność.

    A może po prostu zażyj jakiegoś nervosolu, skoro tak cię wszystko wokół
    doprowadza do szału? Złość piękności szkodzi.
    pwz

  • 15. Data: 2011-05-18 11:47:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Uderz w stół...

    a kiedy ja wrzucalem prowokacyjne posty coby flejma rozpetac?

  • 16. Data: 2011-05-18 12:09:15
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 11:45, pwz pisze:

    > A może po prostu zażyj jakiegoś nervosolu, skoro tak cię wszystko wokół

    Złość mi szybko mija.

    > doprowadza do szału? Złość piękności szkodzi.

    Już nie ma czemu szkodzić :-)

    --
    M.

  • 17. Data: 2011-05-18 14:27:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie,

    stwierdzić to sobie możesz co najwyżej subiektywnie

  • 18. Data: 2011-05-18 16:40:06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-18 09:48, cbnet pisze:
    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie

    E, a tak w ogóle to dużo masz tego autorytetu?

    Znaczy ile masz metrów zasięgu dookoła trzepaka?

    KJ

  • 19. Data: 2011-05-19 08:50:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Znaczy ile masz metrów zasięgu dookoła trzepaka?

    zapewne ogarnia cały rejon pomiędzy murkiem a śmietnikiem

  • 20. Data: 2011-05-19 09:00:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-19 08:50, szerszen pisze:

    > zapewne ogarnia cały rejon pomiędzy murkiem a śmietnikiem

    Ale na pewno nie ogarnia zasad pisania w usenecie.

    A.