  • 1. Data: 2011-05-18 00:43:05
    Temat: Prosba o rzucenie okiem
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    http://otomoto.pl/opel-combo-1-3-cdti-33-tys-km-C188
    52924.html

    Dzisiaj ogladalem. Na pewno zmieniony przebieg (wszystkie przeglady
    wyzerowane, oleje, inspekcje itp). Rozkrecana deska, paluchy na wskazowkach.

    Silniczek chodzi idealnie (na sluch i parametry), filtr czastek stalych 2%.

    Podloga nieco zgieta, ale bez jakiegos wielkiego halo.

    Co o tym sadzicie ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-05-18 08:17:59
    Temat: Re: Prosba o rzucenie okiem
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 18 Maj, 00:43, Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>
    wrote:
    > Witajcie,
    [...]
    > Co o tym sadzicie ?
    [...]

    Hello
    Masz odpowiedz na zdjeciu - zadzwon do Krems w Austrii do :
    Elektro Berger GmbH
    A-3500 Krems
    Kasernstraße 16
    Tel +43 2732/75159-0
    Fax 02732/75159-20
    e...@a...at

    Popros o kilka detali na temat auta i już.
    Niektorzy Austriacy sa bardzo otwarci i odpowiedza Ci.

    Darek S-ki

  • 3. Data: 2011-05-18 09:44:54
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Z lekka dojechany.

    --
    CB

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iqutlp$28l$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2011-05-18 13:01:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-05-2011 00:43, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Co o tym sadzicie ?

    Nierówne szczeliny w tylnej części samochodu wskazują na to że mógł być
    BITY!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-05-18 13:02:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Nierówne szczeliny w tylnej części samochodu wskazują na to że mógł być
    > BITY!!

    POTFIERDZAM!!! ALE RODZYN!!!

  • 6. Data: 2011-05-18 13:02:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-05-2011 13:01, DoQ pisze:

    > Nierówne szczeliny w tylnej części samochodu wskazują na to że mógł być
    > BITY!!

    A i jeszcze jedno.
    Potwierdzeniem mojej teorii mogą być lampy lexus-look. Takie zakłada się
    przeważnie po wypadku!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-05-18 13:04:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > A i jeszcze jedno.
    > Potwierdzeniem mojej teorii mogą być lampy lexus-look. Takie zakłada się
    > przeważnie po wypadku!

    A z boku tuningowe pasy jak w MUSTANGU! Pewnie jeździł nim SZYBKI I
    WŚCIEKŁY!

    ALE RODZYN!!!

  • 8. Data: 2011-05-18 13:06:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-05-2011 13:04, to pisze:

    > A z boku tuningowe pasy jak w MUSTANGU! Pewnie jeździł nim SZYBKI I
    > WŚCIEKŁY!
    > ALE RODZYN!!!

    Ewidentnie samochód młodego, gniewnego co to lubi pod lokalem w sobotę
    zaszaleć.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-05-18 21:06:07
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 13:06, DoQ pisze:

    > Ewidentnie samochód młodego, gniewnego co to lubi pod lokalem w sobotę
    > zaszaleć.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Juz, dobrze, wdech, wydech ..... a teraz moze rzeczowo ?

    Logiczne chyba jest, ze nie pytam o to, co widac, ale o to czego widac
    moze nie byc dla laika, a dla kogos, kto sie zna bedzie oczywiste, ze
    zanim auto trafilo do komisu sturlalo sie 10 razy z nasypu i 2 razy
    wodowalo....

  • 10. Data: 2011-05-18 21:49:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mikołaj Jopczyński

> [...]
    > moze nie byc dla laika, a dla kogos, kto sie zna bedzie oczywiste, ze
    > zanim auto trafilo do komisu sturlalo sie 10 razy z nasypu i 2 razy

    POPIERAM!!!