  • 1. Data: 2010-09-27 15:40:11
    Temat: Motocyklem po Azji - ogloszenie... matrymonialne :)
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    Witam,

    jest taka oto sprawa - pomysl na podroz do Wietnamu. LOT otwiera
    bezposrednie polaczenia (innymi liniami tez moze byc tanio) do
    Wietnamu (Hanoi). Wpadlem na pomysl, zeby sie tam wybrac samolotem -
    jako ze nie mam odpowiedniego sprzeta, mozliwosci, kasy ani czasu na
    podroz motocyklem bezposrednio do Azji. Czyli chcialbym na miejscu
    wypozyczyc 125 czy 250ccm, podobno za pare/parenascie dolcow za dobe
    mozna cos wybrac. W gre wchodzi zwiedzanie Wietnamu przez jakis
    tydzien czy dwa (najlepiej listopad) i powrot do Polski. Taka mala
    wycieczka bez wiekszego przygotowania, w miare spontanicznie.
    Tyle, ze z chetnych osob na taka wyprawe widze tylko siebie. Jest
    ktos chetny, ktos sie wybiera, ktos byl, ktos cos moze wiecej na ten
    temat napisac? Chodzi mi konkretnie o Wietnam.
    Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze koszty (pomijajac cene biletu)
    wyjda stosunkowo niskie po dotarciu na miejsce, wszystko jest o wiele
    tansze jak w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 2. Data: 2010-09-28 10:46:39
    Temat: Re: Motocyklem po Azji - ogloszenie... matrymonialne :)
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-09-27 17:40, Barnaba pisze:
    > Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze koszty (pomijajac cene biletu)
    > wyjda stosunkowo niskie po dotarciu na miejsce, wszystko jest o wiele
    > tansze jak w Polsce.

    Byłem w lutym 3 tyg w Wietnamie, przejechałem (nie motocyklem) cały
    Wietnam z południa na północ.
    Jesli chcesz poznać jakieś szczegóły, ceny, informacje itp to zapraszam
    na priva.

    P.S. Nie zainspirowałeś się czasem jednym z odcinków TOP GEAR gdzie cała
    trójka prowadzących przejechała Wietnam na skuterkach?

  • 3. Data: 2010-09-28 11:16:03
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

> [...]
    Wietnam z południa na północ.
    Jesli chcesz poznać jakieś szczegóły, ceny, informacje itp to zapraszam

    A moglbys tu cos napisac na ten temat?
    Chetnie bym sie dowiedzal conieco jak to wyglada.

    Przejechales czyms wypozyczanym czy srodkami powszechnej komunikacji?

    pzdr
    Tmek

  • 4. Data: 2010-09-28 11:42:55
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 28 Wrz, 12:46, Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> wrote:

> [...]
    >
    > P.S. Nie zainspirowałeś się czasem jednym z odcinków TOP GEAR gdzie cała
    > trójka prowadzących przejechała Wietnam na skuterkach?

    Witaj, dzieki za info, Top Gear ogladam sporadycznie, nie widzialem
    tego odcinka, ale spojrze. Swego czasu bylem w Tajlandii (bez
    zalatwionego noclegu, planu wycieczki ani nic takiego), znajomy byl w
    Wietnamie, wiec jakies rozeznanie mam, ceny sa naprawde niskie, a
    ludzie pomocni i mili (nie to co Egipt, czy jakas tam Tunezja).
    Glownie interesuja mnie sprawdzone wypozyczalnie motocykli/skuterow.
    Jakie temperatury byly w lutym?

    Jezeli mozesz to napisz tutaj, kolega Tmek widze tez ma pare pytan.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 5. Data: 2010-09-28 12:15:56
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-09-28 13:42, Barnaba pisze:
    > Jezeli mozesz to napisz tutaj, kolega Tmek widze tez ma pare pytan.

    Polecam odcinek TopGear seria 12 odcinek 8. Cały Wietnam.
    Nie wiem co Wam napisać. My wybraliśmy się we 3 osoby mając tylko
    plecaki na plecach i bilet na samolot w reku. O tym jaki jest Wietnam
    nie będę wam tu pisał, można poczytać na forach np. geoblog czy
    globtroter a kwintesencje zobaczycie w w/w odcinku topgeara.
    Wrzuciłem kilka zdjęć na stronkę, można tam zobaczyć kilka ciekawych
    rzeczy: http://glexu.boo.pl/

    Ceny są niskie. My w 3tyg wydaliśmy 500-600$/głowę. W tym wliczyłem
    nocleg, jedzenie, wycieki, przejazdy i jeden przelot wewnętrzny.

    Niestety nie wiem jakie są ceny wypożyczania motorów. Będąc na wyspie
    Catba wypożyczyłem skuter na cały dzień za 4$.

    Jak mi się coś więcej przypomni to dam znać.

  • 6. Data: 2010-09-29 07:17:51
    Od: trex <m...@g...com>

    zobacz tutaj:

    http://www.motocykl-online.pl/artykuly/turystyka-wie